  • 1. Data: 2005-06-10 19:43:40
    Temat: Allegro - zablokowanie konta
    Od: chefo <c...@g...pl>

    Witam
    Pracownik Allegro zablokował konto w serwisie, po otrzymaniu takiego oto
    maila:

    >Dostaliśmy informację od dystrybutora LG na Polskę, że towar, którym

    > Pan

    W związku z tym zablokowane zostały wszystkie trwające aukcje, zanim
    mogłem cokolwiek wyjaśnić.

    Pytnie moje czy LG może mieć do mnie o to pretensje. Co kto ma do tego
    ile i po ile sprzedaje, sprzedaje po tyle abym zarobił, zaplacil podatek
    i miał cos jeszcze z tego.
    Poza tym czy można odrazu zablokować mi konto nie czekając na
    wyjaśnienia z mojej strony.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-10 20:35:37
    Temat: Re: Allegro - zablokowanie konta
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Pytnie moje czy LG może mieć do mnie o to pretensje. Co kto ma do tego
    > ile i po ile sprzedaje, sprzedaje po tyle abym zarobił,

    jesli masz faktury na towar to odpisz ze posiadasz i mozesz
    przedstawic ale prosisz o odblokowanie konta.

    trafiles na typowego dekla, nie wdawaj sie w zbedna dyskusje
    tylko, to bedzie dobrze.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-08-04 18:32:14
    Od: "Marcin Marczewski" <m...@c...com.pl>

    --

    Łącze wyrazy poważania i ukłony
    Marcin Marczewski

  • 4. Data: 2005-08-04 18:32:48
    Od: "Marcin Marczewski" <m...@c...com.pl>

    A wiesz, że Allegro może zablokować każde konto nawet bez podania przyczyny?
    Niestety mogą.