  • 1. Data: 2002-12-17 23:07:08
    Temat: PZU raz jeszcze
    Od: Marcin <x...@p...onet.pl>

    Powitac'
    W tym roku sezon zakon'czy?em troche; nie ciekawie. Jesienna sobotnia,
    relaksuja;ca przejaz.dz.ka zakon'czy?a sie; w szpitalu. Gos'ciu cofaja;c na
    skrzyz.owaniu wyjez.dz.a? z podporza;dkowanej na g?ówna; tzn. mój tor jazdy
    no i bum. Po kuracji pozwalajacej na poruszanie rozpocza;?em równie ciez.ka;
    droge; do odzyskania dóbr maja;tkowych. Sytuacja przedstawia sie
    naste;puja;co: posiadam polise AC, OC w PZU koles w którego wiecha?em
    równiez.. Likwidator przy ogle;dzinach wykaza? sie; znacznym ubytkiem na
    zdrowiu (chodzi mi o wzrok, sluch itd) wszystko trzeba by? pokazac'
    palcem, wikszos'c' rzeczy np. skrzywione ko?o, tarcza itp. komentowa? "to
    ekspertyza serwisu stwierdzi czy nalez.y wymienic'"). Okaza?o sie; z.e
    naprawa przewyz.sza wartos'c' motocykla w zwia;zku z czym be;dzie policzona
    tzw. kwota ca?kowita która wynios?a 50% wartos'ci ubezpieczenia
    pomniejszonej o 10%(tyle motocykl straci? na wartos'ci w cia;gu 3 miesie;cy
    od daty podpisania polisy).
    Poniewaz. sprawa jest w sa;dzie w/w osobnik naciska z.eby posz?o to z AC
    a po wyroku jak to okres'li? przepisza; mi to na OC. Kwota zaproponowana
    przez Pzu wed?ug mnie nie jest satysfakcjonujaca. (przy AC nie moge; im
    oddac' motocykla w rozliczeniu przy OC tak wedlug likwidatora). Co moge;
    zrobic' jez.eli ta wartos'c' mnie nie zadowala (podanie, wnisek gdzie do
    kogo?). Czy naliczona wartos'c' z AC i OC be;dzie taka sama. Jak wygla;da
    sprawa szkody ca?kowitej, czy zazwyczaj wynosi tyle co w moim przypadku.
    Z góry dzie;luje za wszyskie wskazówki i podpowiedzi.

    Pozdrawiam wqrwiony Marcin

    Ps. Wiedzia?em z.e ubepieczyciele to ...wy i z?odzieje ale z.e az. tak

  • 2. Data: 2002-12-18 12:57:54
    Temat: Re: PZU raz jeszcze
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Ps. Wiedzia?em z.e ubepieczyciele to ...wy i z?odzieje ale z.e az. tak

    Witaj w klubie.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2002-12-18 13:43:53
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Witaj w klubie.

    Nie straszci az tak bo ja jutro mam ekspertyze :-)

    pzdr.
    Jarek

    PS. Ale juz dzisiaj na wszelki wypadek zabieram sie do pisania odwolania :-)

  • 4. Data: 2002-12-19 07:04:04
    Temat: Odp: PZU raz jeszcze
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl>

    Użytkownik Jarek Dyrkacz <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atpu2t$sjd$...@k...man.lodz.pl...

    > PS. Ale juz dzisiaj na wszelki wypadek zabieram sie do pisania odwolania
    :-)

    i przez takich jak wy wszystko sie ciagnie...

  • 5. Data: 2002-12-20 19:23:48
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > i przez takich jak wy wszystko sie ciagnie...

    Nie rozsmieszaj mnie, prosze. Byl dzisiaj ekspierd z pzu i myslalem ze padne
    ze smieechu. Po pierwsze - w wyniku stluczki obluzowalo sie laczenie silnika
    ze skrzxynka i splynal mi olej - a ten balwan twierdzi ze to nie mozliwe i
    ze musial cieknac wczesniej - a ja od 4 lat parkuje auto w tym samym miejscu
    i nie ma tam kropli oleju. Poza tym to chyba bedzie kasacja, wiec wyplaca
    jakies grosze i zostawia mi zezwlok :-( Takie dziadostwo ze az przykro, a Ty
    jeszcze mowisz ze to z mojej winy??? ROTFL

    PS. Czy jezeli jednak nie bedzie kasacji, to kto placi za przeglad zeorwy???
    Ja czy PZU???
    Pozdrawiam
    Jarek