  • 1. Data: 2002-12-17 20:11:19
    Temat: delegacja-koszt uzyskania
    Od: j...@o...pl

    Witam!
    prowadzę działalność gospodarczą usługi transportowe.Czy mogę wypisywać sam
    sobie delegację i puszczać to w koszty?/ może podstawa prawna /
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-17 22:35:45
    Temat: Re: delegacja-koszt uzyskania
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Tue, 17 Dec 2002 j...@o...pl wrote:

    >+ Witam!
    >+ prowadzę działalność gospodarczą usługi transportowe.Czy mogę wypisywać sam
    >+ sobie delegację i puszczać to w koszty?/ może podstawa prawna /

    - grupa *.podatki :)
    - tak
    - podstawa jest złożona: co chesz wliczać w delegację ?

    Niektóre składniki można (np. ryczałt delegacyjny), niektórych
    nie (np. ryczałt noclegowy - choć rachunek z hotelu to i owszem,
    ale VAT zawsze w koszty) itp. - a poujmowane toto w różnych
    miejscach :( (a to ustawa stanowi że "jak dla pracowników"
    przy czym opis "jak dla pracownikow" pęta się w rozporządzeniu,
    a to inna ustawa w kwestii VAT...)

    Googlem filtrując:
    http://groups.google.com/groups?as_q=&num=100&as_sco
    ring=r&hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&scoring=r&btnG=
    Szukaj+z+Google&as_epq=&as_oq=delegacja+delegacji+de
    legacje+delegacj%EA+delegacj%B1&as_eq=&as_ugroup=*.p
    odatki&as_usubject=&as_uauthors=&as_umsgid=&lr=&as_q
    dr=&as_drrb=b&as_miny=2000&as_minm=1&as_mind=1&as_ma
    xy=2002&as_maxm=12&as_maxd=17

    ...oczywiście zaliczysz "delegacje ustawowe" :), ale co poczytasz
    to twoje ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd