    From: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PZU raz jeszcze
    Date: Fri, 20 Dec 2002 20:23:48 +0100

    > i przez takich jak wy wszystko sie ciagnie...

    Nie rozsmieszaj mnie, prosze. Byl dzisiaj ekspierd z pzu i myslalem ze padne
    ze smieechu. Po pierwsze - w wyniku stluczki obluzowalo sie laczenie silnika
    ze skrzxynka i splynal mi olej - a ten balwan twierdzi ze to nie mozliwe i
    ze musial cieknac wczesniej - a ja od 4 lat parkuje auto w tym samym miejscu
    i nie ma tam kropli oleju. Poza tym to chyba bedzie kasacja, wiec wyplaca
    jakies grosze i zostawia mi zezwlok :-( Takie dziadostwo ze az przykro, a Ty
    jeszcze mowisz ze to z mojej winy??? ROTFL

    PS. Czy jezeli jednak nie bedzie kasacji, to kto placi za przeglad zeorwy???
    Ja czy PZU???
    Pozdrawiam
    Jarek