  • 1. Data: 2006-10-12 15:38:38
    Temat: PYTANKO
    Od: "KARDEX" <k...@w...pl>

    KUPIŁAM ZA 180 TYŚ LOKAL W TAMTYM ROKU ALE NIE MAM UDOKUMENTOWANEGO DOCHODU
    NA TAKĄ KWOTĘ ZA TAMTEN ROK CO MAM W TEJ SYTUACJI ZROBIĆ?

  • 2. Data: 2006-10-12 15:52:18
    Temat: Re: PYTANKO
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > KUPIŁAM ZA 180 TYŚ LOKAL W TAMTYM ROKU ALE NIE MAM UDOKUMENTOWANEGO
    DOCHODU
    > NA TAKĄ KWOTĘ ZA TAMTEN ROK CO MAM W TEJ SYTUACJI ZROBIĆ?

    Nic, US jesli sie polapie to sam Ciebie wezwie. Jesli nie masz pomyslu na to
    jak zalegalizowac taki dochod to lepiej siedziec cicho. Oczywiscie mozesz
    wykazywac, ze kupilas z legalnych (wczesniej wykazanych i zaoszczedzonych)
    dochodow.

    Cezar

  • 3. Data: 2006-10-12 15:57:29
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu czw, 12 paź 2006 o 17:52 GMT Cezar napisał na grupę:

> [...]
    >wykazywac, ze kupilas z legalnych (wczesniej wykazanych i zaoszczedzonych)

    Mozna udac sie do wlasciwego US i zlozyc oswiadczenie iz pieniadze
    pochodza z osobiscie uprawianego nierządu. Nie podlegaja wowczas
    opodatkowaniu i US moze Ci obunóż naskoczyc.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 4. Data: 2006-10-12 16:12:04
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> napisal(a):

    > Mozna udac sie do wlasciwego US i zlozyc oswiadczenie iz pieniadze
    > pochodza z osobiscie uprawianego nierządu. Nie podlegaja wowczas
    > opodatkowaniu i US moze Ci obunóż naskoczyc.

    Niestety trzeba to udowodnić. Fakt zadeklarowania osiągania przychodów
    z nieopodatkowanego źródła nie implikuje tego, że organ skarbowy nie
    będzie miał wątpliwości co do prawdziwości takiego oświadczenia.
    Trzeba przedstawić jakichś świadków, klientów...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-10-12 16:18:19
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Piotr Biegała napisał(a):

    > Mozna udac sie do wlasciwego US i zlozyc oswiadczenie iz pieniadze
    > pochodza z osobiscie uprawianego nierządu. Nie podlegaja wowczas
    > opodatkowaniu i US moze Ci obunóż naskoczyc.

    Tak to każdy by robił.Wyobrażasz sobie wtedy wykrywanie takich
    przestępstwa jak np. pranie brudnych pieniędzy? Polecam Ci też forum na
    skarbowcy.pl (portal pracowników skarbówki).Była tam kiedyś dyskusja jak
    sprawdzać takie oświadczenia.

  • 6. Data: 2006-10-12 16:20:50
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > będzie miał wątpliwości co do prawdziwości takiego oświadczenia.
    > Trzeba przedstawić jakichś świadków, klientów...

    Jak uwierza, to sami zrobia wywiad srodowiskowy,

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2006-10-12 16:21:24
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > skarbowcy.pl (portal pracowników skarbówki).Była tam kiedyś dyskusja jak
    > sprawdzać takie oświadczenia.

    tu tez byla :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2006-10-12 16:22:32
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Piotr Biegała wrote:

    > Mozna udac sie do wlasciwego US i zlozyc oswiadczenie iz pieniadze
    > pochodza z osobiscie uprawianego nierządu. Nie podlegaja wowczas
    > opodatkowaniu i US moze Ci obunóż naskoczyc.

    Ganialne, a jak mu już naskoczy to dopiero będzie miał problem.
    Raz, że mu dowalą zaległy podatek od dochodu, dwa że karę, a trzy za
    składanie fałszywych oświadczeń.

  • 9. Data: 2006-10-12 17:11:24
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu czw, 12 paź 2006 o 18:22 GMT witek napisał na grupę:

    >Ganialne, a jak mu już naskoczy to dopiero będzie miał problem.
    >Raz, że mu dowalą zaległy podatek od dochodu, dwa że karę, a trzy za
    >składanie fałszywych oświadczeń.

    zeznajemy ze utrzymujemy się z przypadkowego nierzadu swiadczonego
    osobiscie w UK osobom przygodnie poznanym.

    Albo raz w miesiacu robimy to ze szkocka baronowa;-) I niech US sobie
    wzywa swiadkow;-)

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 10. Data: 2006-10-12 18:07:33
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Piotr Biegała wrote:

    > zeznajemy ze utrzymujemy się z przypadkowego nierzadu swiadczonego
    > osobiscie w UK osobom przygodnie poznanym.
    >
    > Albo raz w miesiacu robimy to ze szkocka baronowa;-) I niech US sobie
    > wzywa swiadkow;-)

    to nie jest grupa pl.soc.kabaret