  • 1. Data: 2006-10-12 12:14:58
    Temat: Re: wycofanie apelacji
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Dośc dawno temu pytałam chyba jakie złożyć pismo o wycofanie apelacji , bo
    ZUS chce podwójnych kosztów procesowych, a ja obawiałam się, że przegram
    sprawę.
    Ktoś mi napisał, że nic mi nie da wycofanie. Zrezygnowałam więc z wycofania
    i dobrze, bo wygrałam sprawę o odsetki od wcześniej wygranej kwoty od czasu
    zapadnięcia wyroku w Sądzie Okręgowym /który to nie przyznał mi odsetek/,
    tak jak występowałam.
    Potwierdza to, że warto odwoływać się o decyzji ZUS i warto dochodzić
    nawet odsetek
    Pozdrawiam Majka