  • 11. Data: 2006-10-04 12:44:34
    Temat: Re: PROSZE O POMOC ! Wymuszenie.
    Od: "Tomek68" <b...@o...pl>

    > powiedz że go nagrałaś albo nagraj i że zgłosisz na policje
    > może poskutkuje

    To juz lepiej po prostu zgłos to na Policję, a przy jego kolejnej wizycie
    bądź telefonie powiedz mu to bez ogródek. Jeżeli ma rozum a nie fałdy na
    karku to się odpitoli. najważniejsze to nie dać po sobie poznać, że sie go
    boisz.
    A teraz marsz na Policję !!!

    T68

  • 12. Data: 2006-10-04 13:40:00
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Monika" <m...@h...pl> wrote in message
    > Użytkownik "... zzz" <a...@p...not.pl> napisał

    > Np. dzwoni i mowi: kiedy oddasz mi pieniadze?
    > Nie ma zadnego straszenia jesli o to chodzi.
    >
    > Czasem dzwoni do mnie jego kolega, ktorego
    > w ogole nie znam i mowi, ze przysle do mnie
    > "chlopcow". No tak to wyglada...

    Nagrać na taśmie i zanieść na policję.

  • 13. Data: 2006-10-04 13:42:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Monika napisał(a):

    [...]

    > Skoro pozyczylam 400 zl i umowa byla
    > taka ze oddam za "x" dni 400 zl i oddalam
    > co mam na pismie, a potem po miesiacu
    > dzwoni i mowi ze chce wiecej, to znaczy
    > ze mu sie ubzduralo.

    Twoim zdaniem. Co On twierdzi? Mówi coś?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 14. Data: 2006-10-04 17:46:17
    Od: Ryszard M-ski <n...@p...pl>

    Monika napisał(a):
    Obca osoba chce wymusic
    > ode mnie zwrot nieistniejacego dlugu.
    > Co moge zrobic? Jakie paragrafy mnie bronia?

    Ciekawe co piszesz. Pisałem po poradę na tą grupę w podobnej sprawie.
    Albo chodzi tu o mnie, albo jest to zbieg okoliczności. Pożyczyłem
    znajomej w trzech ratach 850 zł (400 + 250 +200) na co mam potwierdzenia
    z przelewów bankowych z tytułem "Pożyczka nr 1...3. Napisałem maila z
    prośbą o zwrot, ani razu nie dzwoniłem. A zainteresowałem się tym,
    ponieważ znajoma której pożyczyłem ma na imię Monika, może jesteś z Łodzi?

    Ryszard M-ski

  • 15. Data: 2006-10-04 18:09:03
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Ryszard M-ski" <n...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:eg0s1p$2nv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > ani razu nie dzwoniłem. A zainteresowałem się tym, ponieważ znajoma której
    > pożyczyłem ma na imię Monika, może jesteś z Łodzi?

    No, jeśli też dostałeś już 400 PLN z tego i domagasz się jeszcze 2000 PLN to
    tak, zgadza się :D

    pozdrawiam

    Monika (też, ale ja na pewno od Ciebie nie pożyczałam kasy ;) )

  • 16. Data: 2006-10-04 18:11:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Idiom napisał(a):

    [...]

    > Monika (też, ale ja na pewno od Ciebie nie pożyczałam kasy ;) )

    Powiem CI, że mnie nie przekonałaś bo cały czas mam wrażenie, że to Ty
    coś tu kręcisz... ;P Nie martw się, może to tylko intuicja mi nawala ;)

    j.

  • 17. Data: 2006-10-04 18:24:25
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Np. dzwoni i mowi: kiedy oddasz mi pieniadze?

    Zadzwoń do niego (z automatu oczywiście) i zapytaj się, czy ma chomika...
    psa... a może żone... samochód... wujka... I tak 4 razy dziennie. A jakby
    co, to spal samochód.

    +inż.prawa+

  • 18. Data: 2006-10-04 18:28:21
    Od: Ryszard M-ski <n...@p...pl>

    Idiom napisał(a):

    > No, jeśli też dostałeś już 400 PLN z tego i domagasz się jeszcze 2000 PLN to
    > tak, zgadza się :D
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Monika (też, ale ja na pewno od Ciebie nie pożyczałam kasy ;) )

    Jak na razie to dostałem tylko obietnicę zwrotu.
    Ryszard M-ski

  • 19. Data: 2006-10-05 07:46:30
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

> [...]

    > ani razu nie dzwoniłem. A zainteresowałem się tym, ponieważ znajoma której
    > pożyczyłem ma na imię Monika, może jesteś z Łodzi?

    To wszystko jest bardzo interesujace. Ja tez pozyczylem niejakiej
    Monice 850 zl w 3 ratach i do dnia dzisiejszego nie dostalem
    zwrotu! Nigdy nie dzwonilem. Pisalem tylko maile. Czy to jest
    zbieg okolicznosci?

    Andrzej Wykop

  • 20. Data: 2006-10-05 11:33:28
    Od: m...@g...com

    januszek wrote:

    > Idiom napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Powiem CI, że mnie nie przekonałaś bo cały czas mam wrażenie, że to Ty
    > coś tu kręcisz... ;P Nie martw się, może to tylko intuicja mi nawala ;)

    Gdzie Jastrzębie Zdrój, a gdzie Łódź....

    p. m.