  • 1. Data: 2006-10-04 13:17:55
    Temat: Czas na odpowiedź - jaki
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    Ile czasu ma prokuratura na odpowiedź przy pisemnym zgłoszeniu popełnienia
    przestępstwa?
    Chodzi o art 212KK.

    M.

  • 2. Data: 2006-10-04 14:49:05
    Temat: Re: Czas na odpowiedź - jaki
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    Użytkownik "CiepliX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ile czasu ma prokuratura na odpowiedź przy pisemnym zgłoszeniu popełnienia
    > przestępstwa?
    > Chodzi o art 212KK.

    Twoja skarga zostanie przekazana do sądu (czyn z art. 212 kk ścigany jest z
    oskarżenia prywatnego), więc spodziewaj się raczej wiadomości z sądu.

    Iza

  • 3. Data: 2006-10-05 09:45:34
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > Twoja skarga zostanie przekazana do sądu (czyn z art. 212 kk ścigany jest
    > z oskarżenia prywatnego), więc spodziewaj się raczej wiadomości z sądu.
    >
    > Iza

    Ja nie wiem kto jest sprawcą, dostałem szargające moją opinie komentarze na
    portalu aukcyjnym, a dane wystawiającego były fałszywe. Zeby sprawa trafiła
    do sądu musi być sprawca, nieprawdaż?

    M.

  • 4. Data: 2006-10-05 12:33:17
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > Ja nie wiem kto jest sprawcą, dostałem szargające moją opinie komentarze
    > na portalu aukcyjnym, a dane wystawiającego były fałszywe. Zeby sprawa
    > trafiła do sądu musi być sprawca, nieprawdaż?

    No oczywiście że musi ;-) tyle że nie zaznaczyłeś tego w pierwszym poście .
    Trzeba podawać pełną informację, bo tylko wtedy można uzyskać interesującą
    nas odpowiedź, nieprawdaż?

    Iza