  • 11. Data: 2004-03-30 13:44:25
    Temat: Re: PRACA W POLICJI DOBRA CZY ZLA
    Od: "s...@g...pl" <j...@g...pl>

    Nie najezdzajcie na mnie za nadto,skad moge wiedziec jak sie pracuje
    w policji,tak naprawde jak sie pracuje.Nie pracowalem nigdy a
    wydaje mi sie ze jezeli chodzi o prace Policji to sprawa jest calkiem inna niz
    w podejmowaniu decyzji odnosnie innej pracy.Ogranicza sobie czlowiek wg mnie
    pole manewru a poza tym nie wiem czy gdyby mi sie nie podobalo,bo przeciez
    zawsze jest taka mozliwosc to czy moje doswiadczenie nabyte w pracy w policji
    mogloby byc przydatne gdybym np chcial pracowac w jakiejs prywatnej firmie.A
    czego sie lapie pracy w Policji,skoro jest taka mozliwosc to to robie,gdybym
    mial inna mozliwosc to robilbym co innego ale na razie nie mam,mam za to
    watpliwosci.Koncze prawo i co z tego i tak prawde mowiac nie mam zadnego
    doswiadczenia zawodowego dlatego kieruje moje pytanie do kogos kto juz kilka
    lat gdzies pracowal i ma juz inne spojrzenie na rynek pracy. Nie marzyla mi sie
    po studiach praca w Policji ale cos lepszego jednak biorac obecna sytuacje moze
    tam tez mozna do czegos dojsc i za kilka lat nie bedzie sie zalowalo ze poszlo
    sie w ta strone.Test sprawnosciowy jest,4 podciagniecia z pionu na troje.Wcale
    nie takie proste.Waham sie bo do Policji nie idzie sie tak sobie i nie odchodzi
    sie z niej tak po prostu tu dlatego prosze o rade i pomoc,z tym wiaze sie moj
    problem.60 % z wyzszego roku po studiach z mojego wydzialu wrocilo do domow i
    uczy sie na aplikacje pracujac na stazu za 600 zl nielicznym udalo sie zalapac
    gdzies do dobrej pracy ale mieli niesamowite plecy wiec z tym prawem wcale tez
    nie jest az tak dobrze.ale moze za pare lat bedzie calkiem ineczej w sumie to
    chyba dopiero poczatek.Ale tego tez nie wiem bo dopiero koncze studia i nie
    pracowalem nigdzie kilka lat nie rozgladalem sie na rynku pracy kilka lat za
    praca.Coz dzieki za pomoc.

  • 12. Data: 2004-03-30 14:00:25
    Od: "s...@g...pl" <j...@g...pl>

    > Jak Ty kończąc PRAWO możesz NIE umieć sobie samemu odpowiedzieć na takie
    > proste pytania. A co będzie gdy życie zawodowe prawnika postawi Ci naprawdę
    > trudne innych ludzi problemy do Twojego rozwiązania.

    Calkiem inaczej podejuje sie decyzje odnosnie siebie i odnosnie innych
    ludzi,mam po prostu watpliwosci i staram sie je rozwiac to takie dziwne.Koncze
    prawo i co z tego wszystkim nieprawnikom wydaje sie ze ci po prawie to jacys
    supermeni ,ale bledne zdanie hi hi.To wcale nie jest proste pytanie pytanie i
    problem jest skomplikowany i moze w przyszlosci miec duze znaczenie.

  • 13. Data: 2004-03-31 14:17:35
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > Tak czy inaczej podciąganie to pikuś. To chyba najłatwiejsza część
    egzaminu.

    podaję minima (na zalkę):

    rzut piłką 3 kg - 8m
    brzuszki w 30 sek - 18
    podciąganie - 4

    oraz
    - test zwinnościowy (bieg, przerwoty itp) - tutaj limit czasowy
    - wchodzenie na stopien przez 3 min (tutaj zapomnialem limitu)

    trudno zaliczyc nie jest.

    Tom

  • 14. Data: 2004-03-31 17:51:21
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > TRZY?!??! Chyba żartujesz.

    Na 40 kandydatów do zastępczej służby wojskowej w policji tylko 8 przeszło
    test polegający na 4 krotnym podciągnięciu się na drążku. Zdecydowana
    większość, w tym syn mojego kolegi (180 cm wzrostu, 80 kg wagi) nie
    podciągnęła się ani razu ( z pełnego zwisu).
    To nie żart, to rzeczywistość.

    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2004-03-31 19:40:37
    Od: "Piter" <x...@k...org>

    heh ale glupoty tu piszecie jej!
    ofz ze sie staraj, po studiach nie bedziesz "kraweznikiem" tylko cie rq
    raczej dadza do papierkow.a jezeli udezasz w te wymienione aplikacje to
    praca akurat w sam raz, tylko pamietaj ze aplikacja zajmuje 2 dni w tygodniu
    i wtedy jak pracowac to raczej na pol etatu...btw z pracy zawsze sie mozesz
    zwolnic a z aplikacji zrezygnowac.
    piter

  • 16. Data: 2004-03-31 19:52:15
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Piter" <x...@k...org> napisał w wiadomości
> [...]
    tygodniu
    > i wtedy jak pracowac to raczej na pol etatu...btw z pracy zawsze sie

    Wreszcie dobra rada - 1/2 etatu w policji.
    Świetny pomysł.
    Szkoda że inni gliniarze ciągną faktycznie
    po półtora etatu płatne za marny jeden.

  • 17. Data: 2004-03-31 22:14:14
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > większość, w tym syn mojego kolegi (180 cm wzrostu, 80 kg wagi) nie
    > podciągnęła się ani razu ( z pełnego zwisu).

    ludzie są niesprawni. Ja przy swoim 78 kg przy 171 cm wzrostu nie ćwicząc
    podciągam się kilka razy, a po miesiącu ćwiczeń doszedłem do 13 ciągiem. Ale
    ja nie jestem wojakiem czy policjantem. Bardziej grafikiem i nauczycielem ;P

    Tom

  • 18. Data: 2004-03-31 23:03:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

> [...]
    > większość, w tym syn mojego kolegi (180 cm wzrostu, 80 kg wagi) nie
    > podciągnęła się ani razu ( z pełnego zwisu).

    No to niniejszym pozbywam się kompleksów ;)

    Po wdrozeniu się do paru podciągnięć raz dziennie po 2 tygodniach
    robiłem 7-8 ;)

    Ale i tak piłeczkę oblałem :-( I w zwinnościowym byłem za wolny (buuuu....)

    No, ale może to i lepiej - policjant czasem staje w sytuacji, że musi
    kogoś 'uszkodzić' (bo inaczej jego uszkodzą) a ja jakoś nie potrafię...