eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › POMOCY - zentrada - płatnośc
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2005-05-08 14:04:45
    Temat: POMOCY - zentrada - płatnośc
    Od: Marecki <m...@r...wp.pl>

    Witam szanownych grupowiczów
    proszę o pomoc w kwestii płatności za fakturę internetową.
    Otóż kilka tygodni temu zarejestrowałem się w serwisie ZENTRADA.PL po to
    by zobaczyć jak on funkcjonuje i co oferuje, z powodu ostrożności przy
    rejestracji podałem fałszywe dane mniemając iż jeżeli okaże się godny
    zaufania i uwagi zarejestruję się podając pełne prawdziwe dane.
    Nadmienię, że rejestracja odbyła się w ramach bezpłatnego członkostwa
    testowego oraz, że nikt z serwisu nie raczył się pofatygować i sprawdzić
    moją tożsamość (nie licząc wysłanego linku aktywacyjnego). Po owych
    kilku tygodniach w ciągu których na stronach serwisu byłem raz, pocztą
    email przyszedł mi "Rachunek Członkowski" na kwotę 342,20zł, bo jak się
    okazało członkostwo 'testowe' przeszło automatycznie w 'płatne'.
    Osobiście uważam, że firma nie ma prawa bez ustalenia z zainteresowanym
    i potwierdzenia faktycznego pełnego członkostwa wystawiać takich
    rachunków, jednak nie wiem co prawo na ten temat stanowi, będę ogromnie
    wdzięczny za wszelkie wyjaśnienia, wskazówki i porady odnośnie
    odpowiedniego potraktowania tego rachunku.
    z poważaniem.


  • 2. Data: 2005-05-08 15:53:29
    Temat: Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
    Od: "lammed" <l...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Marecki" <m...@r...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:d5l6jf$bnp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam szanownych grupowiczów
    > proszę o pomoc w kwestii płatności za fakturę internetową.
    > Otóż kilka tygodni temu zarejestrowałem się w serwisie ZENTRADA.PL po to
    > by zobaczyć jak on funkcjonuje i co oferuje, z powodu ostrożności przy
    > rejestracji podałem fałszywe dane mniemając iż jeżeli okaże się godny
    > zaufania i uwagi zarejestruję się podając pełne prawdziwe dane.
    > Nadmienię, że rejestracja odbyła się w ramach bezpłatnego członkostwa
    > testowego oraz, że nikt z serwisu nie raczył się pofatygować i sprawdzić
    > moją tożsamość (nie licząc wysłanego linku aktywacyjnego). Po owych
    > kilku tygodniach w ciągu których na stronach serwisu byłem raz, pocztą
    > email przyszedł mi "Rachunek Członkowski" na kwotę 342,20zł, bo jak się
    > okazało członkostwo 'testowe' przeszło automatycznie w 'płatne'.
    > Osobiście uważam, że firma nie ma prawa bez ustalenia z zainteresowanym
    > i potwierdzenia faktycznego pełnego członkostwa wystawiać takich
    > rachunków, jednak nie wiem co prawo na ten temat stanowi, będę ogromnie
    > wdzięczny za wszelkie wyjaśnienia, wskazówki i porady odnośnie
    > odpowiedniego potraktowania tego rachunku.
    > z poważaniem.


    Po pierwsze : dokładnie czytaj warunki zawieranej umowy.
    Na stronie zgłoszeniowej ZENTRADA.pl widnieje wyraźna informacja:

    "Bezpłatnie przez 4 tygodnie. Automatyczne przedłużenie jeżeli nie zostanie
    wypowiedziane przed upływem terminu."

    Po drugie: jak widać próba oszukania kontrahenta co do tożsamości nie zawsze
    kończy się pomyślnie dla oszusta.

    Pozostaje Ci tylko wymówić członkostwo i uregulować rachunek.

    Pozdrowienia

    lammed



  • 3. Data: 2005-05-08 16:08:31
    Temat: Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
    Od: magisterek <k...@n...ki>

    lammed wrote:

    >
    > Pozostaje Ci tylko wymówiae cz?onkostwo i uregulowaae rachunek.
    >




    Albo zalozyc antyportal w sieci ostrzegajacy internautow przed
    niemieckimi oszustami.


  • 4. Data: 2005-05-08 16:40:44
    Temat: Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
    Od: Marecki <m...@r...wp.pl>

    On 2005-05-08 17:53, Użytkownik lammed napisał:

    >
    > Po pierwsze : dokładnie czytaj warunki zawieranej umowy.
    > Na stronie zgłoszeniowej ZENTRADA.pl widnieje wyraźna informacja:
    >
    > "Bezpłatnie przez 4 tygodnie. Automatyczne przedłużenie jeżeli nie zostanie
    > wypowiedziane przed upływem terminu."

    Ale czy firma może stosować taką metodę wyłudzania pieniędzy,
    jakiekolwiek formy zobowiązań i płatności powinny być bardziej
    doprecyzowane, rozumiem automatyczne przedłużenie okresu abonamentowego
    czy członkowskiego ale w chwili gdy faktycznie wcześniej już taki status
    bym miał, potwierdzony pisemnie czy chociażby telefonicznie.

    > Po drugie: jak widać próba oszukania kontrahenta co do tożsamości nie zawsze
    > kończy się pomyślnie dla oszusta.

    Nikogo nie chciałem oszukiwać, rejestracja była testowa.

    > Pozostaje Ci tylko wymówić członkostwo i uregulować rachunek.
    >
    > Pozdrowienia
    >
    > lammed
    >
    >

    Marek


  • 5. Data: 2005-05-08 18:40:03
    Temat: Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Marecki napisał(a):
    > Witam szanownych grupowiczów
    > proszę o pomoc w kwestii płatności za fakturę internetową.
    > Otóż kilka tygodni temu zarejestrowałem się w serwisie ZENTRADA.PL po to
    > by zobaczyć jak on funkcjonuje i co oferuje, z powodu ostrożności przy
    > rejestracji podałem fałszywe dane mniemając iż jeżeli okaże się godny
    > zaufania i uwagi zarejestruję się podając pełne prawdziwe dane.
    > Nadmienię, że rejestracja odbyła się w ramach bezpłatnego członkostwa
    > testowego oraz, że nikt z serwisu nie raczył się pofatygować i sprawdzić
    > moją tożsamość (nie licząc wysłanego linku aktywacyjnego). Po owych
    > kilku tygodniach w ciągu których na stronach serwisu byłem raz, pocztą
    > email przyszedł mi "Rachunek Członkowski" na kwotę 342,20zł, bo jak się
    > okazało członkostwo 'testowe' przeszło automatycznie w 'płatne'.
    > Osobiście uważam, że firma nie ma prawa bez ustalenia z zainteresowanym
    > i potwierdzenia faktycznego pełnego członkostwa wystawiać takich
    > rachunków, jednak nie wiem co prawo na ten temat stanowi, będę ogromnie
    > wdzięczny za wszelkie wyjaśnienia, wskazówki i porady odnośnie
    > odpowiedniego potraktowania tego rachunku.
    > z poważaniem.


    Po pierwsze, nie podaje się fałszywych danych.
    Po drugie sam sobie jesteś winien.
    Po trzecie, pomimo powyższego, taka klauzula, że
    umowa się automatycznie przedłuża jest w polskim prawie zabroniona.
    patrz sprawa Cyfry+.

    Pozdrawiam
    Michał
    ==============
    www.prawo.hg.pl
    m...@p...pl


  • 6. Data: 2005-05-09 05:56:10
    Temat: Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
    Od: Marecki <m...@r...wp.pl>

    Witam
    Bardzo dziękuję
    pozdrawiam
    Marek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1