eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOMOCY - zentrada - płatnośc › Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Marecki <m...@r...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POMOCY - zentrada - płatnośc
    Date: Sun, 08 May 2005 18:40:44 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <d5lfnu$1qb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d5l6jf$bnp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <427e334b$0$27751$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: aqw114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1115570752 1867 83.17.182.114 (8 May 2005 16:45:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 May 2005 16:45:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.6) Gecko/20050319
    MultiZilla/1.6.4.0b
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <427e334b$0$27751$f69f905@mamut2.aster.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0518-5, 2005-05-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:295938
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2005-05-08 17:53, Użytkownik lammed napisał:

    >
    > Po pierwsze : dokładnie czytaj warunki zawieranej umowy.
    > Na stronie zgłoszeniowej ZENTRADA.pl widnieje wyraźna informacja:
    >
    > "Bezpłatnie przez 4 tygodnie. Automatyczne przedłużenie jeżeli nie zostanie
    > wypowiedziane przed upływem terminu."

    Ale czy firma może stosować taką metodę wyłudzania pieniędzy,
    jakiekolwiek formy zobowiązań i płatności powinny być bardziej
    doprecyzowane, rozumiem automatyczne przedłużenie okresu abonamentowego
    czy członkowskiego ale w chwili gdy faktycznie wcześniej już taki status
    bym miał, potwierdzony pisemnie czy chociażby telefonicznie.

    > Po drugie: jak widać próba oszukania kontrahenta co do tożsamości nie zawsze
    > kończy się pomyślnie dla oszusta.

    Nikogo nie chciałem oszukiwać, rejestracja była testowa.

    > Pozostaje Ci tylko wymówić członkostwo i uregulować rachunek.
    >
    > Pozdrowienia
    >
    > lammed
    >
    >

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1