  • 1. Data: 2005-05-08 14:12:05
    Temat: podanie do komornika
    Od: "PiTeRo" <W...@p...fm>

    Witam. Mam prosbe: dostalem wyrok w sprawie, w ktorej bylem pokrzywdzonym.
    Przestepcow bylo 3 - ech. Jeden siedzi, a dwoch pozostalych nie wiem. Mam
    tez naniesiona klauzule wykkonalnosci na wyrok. Chce oddac sprawe do
    komornika, aby probowac odzyskac kase, ktora stracilem. Jak powinienem
    sformułowac podanie do komornika (wlasicwego do miejsca zamieszkania
    pierwszego z listy przestepcow), ktore wysle razem z wyrokiem?
    Dziekuje za pomoc.

    --
    Pitero

  • 2. Data: 2005-05-08 14:28:18
    Temat: Re: podanie do komornika
    Od: "K...@w...po" <l...@o...pl>

    > Jeden siedzi, a dwoch pozostalych nie wiem.
    To masz pecha
    > Mam tez naniesiona klauzule wykkonalnosci na wyrok. Chce oddac sprawe do
    > komornika, aby probowac odzyskac kase, ktora stracilem.
    Najpierw sie dowiedz czy posiadaja jakiś majatek bo możesz utopić jeszcze
    więcej kasy.Ten który siedzi może mieć tylko zegarek na ręce.
    > Jak powinienem sformułowac podanie do komornika
    Udaj sie do właściwej kancelarii i tam Ci wszystko powiedzą.

    powodzenia

  • 3. Data: 2005-05-08 14:44:16
    Od: "PiTeRo" <W...@p...fm>

    > Najpierw sie dowiedz czy posiadaja jakiś majatek bo możesz utopić jeszcze
    > więcej kasy.Ten który siedzi może mieć tylko zegarek na ręce.

    Nie wiem jak sie mam dowiedziec bo koles jest z Bydgoszczy a ja z drugiej
    strony Polski.

    > Udaj sie do właściwej kancelarii i tam Ci wszystko powiedzą.

    Wlasciwa kancelaria jest wlasnie w Bydgoszczy. Mam chyba ze 300 km do niej.
    Przez telefon troche srednio chcieli mi powiedziec.

    > powodzenia

    Dziekuje :)

    Pitero

  • 4. Data: 2005-05-09 09:44:11
    Od: biuro <g...@g...pl>

    PiTeRo wrote:

> [...]
    >
    > Wlasciwa kancelaria jest wlasnie w Bydgoszczy. Mam chyba ze 300 km do
    > niej. Przez telefon troche srednio chcieli mi powiedziec.

    w tej sytacji potrzebne beda 2 tytuly wykonawcze. Nalezy napisac tzw wniosek
    egzekucyjny i dolaczyc tytul wykonawczy. o własciwosci decyduje miejsce
    zamieszkania dluznika(upraszczajac). Wniosek musi zawierac informacje od
    kogo domagamy sie pieniedz, z jakiego tytulu, z czgo komornik ma sciagac?