eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › PKO BP "DUŻY PRZELEW".
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 87

  • 11. Data: 2014-04-04 10:42:27
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: adam <a...@w...pl>

    > A wystarczyłoby gdyby dzwoniący zaczął od słów:
    > "Ja w sprawie autoryzacji przelewu" a następnie
    > zapytał czy klient wyraża zgodę na przelew
    > i aby to klient podał tą kwotę.

    U mnie jak dzwonili to zawsze się przedstawiali.
    Miałem podobny problem w mBanku - dzwoni kobieta, przedstawia się, ale
    nr zastrzeżony, prosi o moje dane w celu identyfikacji. Odmówiłem,
    rozłączyłem się i napisałem maila do mBanku. Od tej pory zawsze
    dokładnie się przedstawia, i nr się wyświetla.

    Ale to nie zmienia nic w temacie. Tak samo jak może wyświetlić się
    fałszywy nr, tak samo może ktoś fałszywie się przedstawić. Nie ma szans
    na pełne bezpieczeństwo w kontakcie taką drogą.



  • 12. Data: 2014-04-04 10:42:40
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.04.2014 10:35, Myjk wrote:
    >Aha, i mi na wstępie mówią z
    > jakiego banku dzownią, jeszcze przed podaniem nazwiska.

    Najwyrazniej zalezy to od wyszkolenia dzwoniacego :D






    --


    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej
    reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli
    TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z
    utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l




  • 13. Data: 2014-04-04 10:44:06
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.04.2014 10:42, adam wrote:
    >> A wystarczyłoby gdyby dzwoniący zaczął od słów:
    >> "Ja w sprawie autoryzacji przelewu" a następnie
    >> zapytał czy klient wyraża zgodę na przelew
    >> i aby to klient podał tą kwotę.
    >
    > U mnie jak dzwonili to zawsze się przedstawiali.
    > Miałem podobny problem w mBanku - dzwoni kobieta, przedstawia się, ale
    > nr zastrzeżony, prosi o moje dane w celu identyfikacji. Odmówiłem,
    > rozłączyłem się i napisałem maila do mBanku. Od tej pory zawsze
    > dokładnie się przedstawia, i nr się wyświetla.
    >
    > Ale to nie zmienia nic w temacie. Tak samo jak może wyświetlić się
    > fałszywy nr, tak samo może ktoś fałszywie się przedstawić. Nie ma szans
    > na pełne bezpieczeństwo w kontakcie taką drogą.
    >
    >
    Chce Pana zweryfikowac....

    A jak ja moge Pania zweryfikowac, ze jest Pani tym kim sie podaje...

    Może Pan zadzwonic w tej sprawie na numer banku widniejacy na stronie...

    OK, to tak zrobie.






    --


    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej
    reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli
    TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z
    utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l




  • 14. Data: 2014-04-04 10:45:35
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-04, n...@t...net.pl <n...@t...net.pl> wrote:

    [...]

    >> Ja nie mam nic przeciwko, ale niech się przedstawiają. Dla mnie
    >> dureń dzwoniący z banku, znający moje dane to potencjalny
    >> makitengowiec chcący mi wcisnąć kartę kredytową. Jakby
    >> powiedział, że z banku PKO - zdecydowanie pomniejszyłby moją
    >> niechęć do siebie, która już na początku jest olbrzymia, bo
    >> dzwoni do mnie bank, czego nienawidzę.
    >
    > A wystarczyłoby gdyby dzwoniący zaczął od słów:
    > "Ja w sprawie autoryzacji przelewu" a następnie
    > zapytał czy klient wyraża zgodę na przelew
    > i aby to klient podał tą kwotę.

    To z kolei znajdzie się gros oburzonych, że ktoś bez sprawdzenia
    z kim rozmawia mówi o tak "wrażliwych danych" jak autoryzacja
    przelewu.

    Wszystkim co mają na tym punkcie odjebane nie dogodzisz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl


  • 15. Data: 2014-04-04 10:46:00
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Do mnie PKO BP dzwoni przy zagranicznych od 5 tys., przy lokalnych od 20.
    > Ale nigdy żadnej szczególne "autoryzacji", poza potwierdzeniem nazwiska
    > przez "zgadza się"

    Ja musiałem podać (podać, nie potwierdzić) jeszcze datę ur i nazwisko
    panieńskie matki, no i jak pisałem kwoty graniczne były inne. Czyli dla
    każdego klienta mają inne sposoby.


  • 16. Data: 2014-04-04 10:47:19
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-03, news <color1@{wytnij.to}interia.pl> wrote:

    [...]

    > w innych bankach robie przelewy grubo ponad podane kwoty, nigdy nikt nie
    > dzwoni, z reszta, nie mam obowiazku odbierac telefonow, bank ma zas
    > obowiazek wykonac zlozona i potwierdzona (autoryzacja) dyspozycje.

    Bank informuje (już na etapie przelewu) że taka dodatkowa weryfikacja
    ma miejsce. Jest to całkiem sensowne podejście.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl


  • 17. Data: 2014-04-04 10:53:17
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    Na normalnym koncie nie widziałem nigdy ograniczeń (inny bank) do
    weryfikacji. Ale przy karcie kredytowej i płatności zagranicznej mają
    triggery ustawione na transakcje odbiegające od normy danego klienta i
    miałem telefon z prośbą o potwierdzenie. Aczkolwiek nie upierali się, że
    miałem przez telefon podawać wszystkie dane swoje i całej swojej rodziny :)

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof


  • 18. Data: 2014-04-04 18:23:43
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-04-04 10:42, adam pisze:

    > Nie ma szans na pełne bezpieczeństwo w kontakcie taką drogą.

    Ale mi się nie rozchodzi o bezpieczeństwo, mi się rozchodzi o to
    czy chcę z kimś takim rozmawiać.

    Np BZ dzwoni do mnie tylko marketingowo, ale się przedstawiają
    na dzień dobry - Jestem Ania Pierdziszewska z Banku BZWBK, od
    razu ja odpowiadam, że proszę o telefon później. Najlepiej
    24.12.2020 roku o 17:22.

    Dzwoni pani mówi, że z mbanku - od razu odpowiadam, że proszę o
    tel w w/w terminie.

    Ale dzwoni do mnie ktoś, kto mówi, że z banku i powie mi w
    jakiej sprawie i z jakiego banku jak się "zautoryzuję" - to mnie
    to już wnerwia bo nie wiem czy marketing czy nie. Zabiera mi to
    możliwość natychmiastowego spławienia marketingu.


    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
    REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/


  • 19. Data: 2014-04-04 18:26:57
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-04-04 10:35, Myjk pisze:

    > To akurat domena Rafała. Jak mu sygnalizacja źle działa, to też woli
    > napisać na grupę dyskusyjną, niż do organu który się tym zajmuje.

    O przepraszam - naskrobałem na fejsbóku do nich. Odpowiedzieli,
    że taka jest procedura dla bezpieczeństwa banku. Na pytanie czy
    nie można by ją zmodyfikować by szanowała też bezpieczeństwo
    klienta nie dostałem pozytywnej odpowiedzi.

    > Do mnie PKO BP dzwoni przy zagranicznych od 5 tys., przy lokalnych od 20.
    > Ale nigdy żadnej szczególne "autoryzacji", poza potwierdzeniem nazwiska
    > przez "zgadza się" i odczytania parametrów przelewu, nie wymagają.

    A mówią, że dzwonią z PKO BP ? Bo ja jak zleciłem przelew, to
    pierwszy raz dzwonili ok godziny od momentu zaakceptowania
    przelewu hasłem. I już w tym momencie nie byłem przekonany, że
    ten telefon od "ja dzwonię z banku, ale powiem jakiego dopiero
    jak wyśpiewasz swoje dane" jest powiązany z tym zleconym
    przelewem, bo o przelewie już zapomniałem.

    > przelew", to o co tu w ogóle tłuc pianę? Aha, i mi na wstępie mówią z
    > jakiego banku dzownią, jeszcze przed podaniem nazwiska.

    O to, że nie wiem skąd dzwonią a co za tym idzie w jakiej sprawie.


    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
    REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/


  • 20. Data: 2014-04-05 01:16:40
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > I tak w koło macieju. Z jednym durniem wdałem się w duskusję o
    > możliwościach CALLER FUCKER ID (można dzwonić i wyświetlać dowolny nr tel)
    > ...
    Ostatnio dzwonił ktoś z Play (ma tam jeszcze numer).
    Rozmowa wyglądała +/- tak:
    - Dzień dobry, jestem Ania Anonim z Play. Informuję Pana, że rozmowa jest
    nagrywana.
    - OK. Proszę chwileczkę zaczekać, także chcę włączyć rejestrację rozmowy.
    - Czy rozmawiam z właścicielem WOJO WOJO?
    - Tak.
    - Proszę o podanie kodu autoryzacji do usługi.
    - W jakim celu potrzebuje Pani tego kodu?
    - Muszę zweryfikować, czy Pan to Pan.
    - Nie podam Pani tego kodu. Skoro dzwoni Pani do mnie, to chyba rozmawia
    Pani z właścicielem numeru.
    - Ale może odebrać ktoś inny...
    - Nikt inny nie odbiera tego telefonu.
    - W takim razie nie będę mogła zaproponować Panu super oferty.
    - To proszę do mnie nie dzwonić z ofertami.
    Ciekawe na jak długo będę miał spokój.
    A specjalnie zmieniłem operatora po wielu latach, bo zaczęły mnie drażnić
    oferty.
    Pozdrawiam.
    WOJO

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1