eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW". › Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Date: Fri, 04 Apr 2014 18:26:57 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <lhmmji$mbe$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lhklk9$jfm$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <8n46ml3jru0g$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: 91.90.160.151
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1396628914 22894 91.90.160.151 (4 Apr 2014 16:28:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Apr 2014 16:28:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Virus_maker_ver/3.997 (WINZGROZA XP; U; WINZGROZ NT 5.1; en-US;
    rv:1.7.12) Gecko/20050923 Thundercat/1.0.7 Mnenhy/0.7
    In-Reply-To: <8n46ml3jru0g$.dlg@myjk.org>
    X-Antivirus: avast! (VPS 140404-0, 2014-04-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:736678
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-04 10:35, Myjk pisze:

    > To akurat domena Rafała. Jak mu sygnalizacja źle działa, to też woli
    > napisać na grupę dyskusyjną, niż do organu który się tym zajmuje.

    O przepraszam - naskrobałem na fejsbóku do nich. Odpowiedzieli,
    że taka jest procedura dla bezpieczeństwa banku. Na pytanie czy
    nie można by ją zmodyfikować by szanowała też bezpieczeństwo
    klienta nie dostałem pozytywnej odpowiedzi.

    > Do mnie PKO BP dzwoni przy zagranicznych od 5 tys., przy lokalnych od 20.
    > Ale nigdy żadnej szczególne "autoryzacji", poza potwierdzeniem nazwiska
    > przez "zgadza się" i odczytania parametrów przelewu, nie wymagają.

    A mówią, że dzwonią z PKO BP ? Bo ja jak zleciłem przelew, to
    pierwszy raz dzwonili ok godziny od momentu zaakceptowania
    przelewu hasłem. I już w tym momencie nie byłem przekonany, że
    ten telefon od "ja dzwonię z banku, ale powiem jakiego dopiero
    jak wyśpiewasz swoje dane" jest powiązany z tym zleconym
    przelewem, bo o przelewie już zapomniałem.

    > przelew", to o co tu w ogóle tłuc pianę? Aha, i mi na wstępie mówią z
    > jakiego banku dzownią, jeszcze przed podaniem nazwiska.

    O to, że nie wiem skąd dzwonią a co za tym idzie w jakiej sprawie.


    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
    REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1