  • 1. Data: 2006-11-17 20:23:09
    Temat: PIS: Bralczyk w TVP Polonia
    Od: "sango" <k...@c...pl>

    Normalnym ludziom Miodek powinien wystarczyc ... nie wiem
    po jaka chorobe jeszcze ten politykujacy jezykoznawca ... niech
    sobie idzie do Solorza albo do Subotića ...

  • 2. Data: 2006-11-17 21:26:51
    Temat: Re: PIS: Bralczyk w TVP Polonia
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    sango napisał(a):
    > Normalnym ludziom Miodek powinien wystarczyc ... nie wiem
    > po jaka chorobe jeszcze ten politykujacy jezykoznawca ... niech
    > sobie idzie do Solorza albo do Subotića ...

    mozesz rozwinac ? bo odnosze dziwne wrazaenie ze masz mozg wyj. przez
    pisowaska propagande, ale nie orientuje sie poki co do jakiej wypowiedzi
    sie odnosisz.

  • 3. Data: 2006-11-17 21:51:31
    Od: "sango" <k...@c...pl>

    > mozesz rozwinac ? bo odnosze dziwne wrazaenie ze masz mozg wyj. przez
    > pisowaska propagande, ale nie orientuje sie poki co do jakiej wypowiedzi
    > sie odnosisz.

    nie ma co rozwijac - nie rzycze sobie was utrzymywac ...

  • 4. Data: 2006-11-17 21:52:47
    Od: "sango" <k...@c...pl>

    Użytkownik "sango" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

    > nie ma co rozwijac - nie rzycze sobie was utrzymywac ...

    nie zycze .... zmeczenie ...

  • 5. Data: 2006-11-17 22:05:30
    Od: "sango" <k...@c...pl>

    > Użytkownik "sango" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

    > nie zycze .... zmeczenie ...

    sorry - mialo pojsc na liste polityka ...

  • 6. Data: 2006-11-17 22:33:16
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    sango napisał(a):
    > Normalnym ludziom Miodek powinien wystarczyc ... nie wiem
    > po jaka chorobe jeszcze ten politykujacy jezykoznawca ... niech
    > sobie idzie do Solorza albo do Subotića ...

    Raczej ten Miodek niech sobie idzie. Bralczyk ma zostać.

    --
    animka

  • 7. Data: 2006-11-20 08:37:49
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 17 Nov 2006 23:05:30 +0100,
    sango <k...@c...pl> screamed:

    > sorry - mialo pojsc na liste polityka ...

    To już rozumiem dlaczego włączył Ci się moduł skończonego idioty.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 09:37:56 user up 11166 days, 21:32, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If you read in the bathroom, is that multitasking?