  • 1. Data: 2006-11-17 17:42:37
    Temat: co zrobić?
    Od: "obserwator" <a...@t...pl>

    W skrócie:

    Oddałem do serwisu skuter, koszt naprawy miał oscylować w granicach 1000,00,
    wpłaciłem 500,00 zaliczki. Niestety serwis kilkukrotnie nie dotrzymywał
    kolejnych terminów napraw, w końcu przestałem składac im wizyty i na piśmie
    /za potwierdzeniem odbioru/ dwukrotnie poprosiłem o podanie ostatecznego
    terminu i zwrot pojazdu. Dzisaj otrzymałem od nich pismo polecone że pojazd
    jest gotowy do odbioru od prawie 3 miesięcy /co jest nieprawdą/ , że nie
    odpowiedziałem na poprzedni list /też się mijają z prawdą/ oraz przesłali
    jednocześnie kosztorys naprawy przewyższający ustalenia o 100% . Niestety
    nie mam na piśmie wstępnej wyceny. Co zrobić w tej sytuacji? Uważam że
    drastyczna "podwyżka" jest swoistym odwetem za moje nękanie serwisu, skuter
    jest warty około 1500,00 więc naprawa za 2000,00 nie ma sensu! Co zrobić w
    tej sytuacji? Nie odbierać? Oni tez nie mają mojej akceptacji tak drogiej
    naprawy /nigdy bym się na nią nie zgodził/ Może ma ktoś jakiś mądry pomysł?