  • 1. Data: 2006-11-17 15:54:23
    Temat: Zaginiecie ojca - bezradność
    Od: "Aneta O" <n...@o...pl>

    Witam,

    4 lata temu zaginął mój ojciec, tzn po kłótni z mamą wyszedł z domu i nie
    wrócił. Kilka mięsięcy poźniej około 30 km od domu kontrolowała go policja
    której napisał oświadczenie że nie życzy sobie kontaktów z rodziną
    (widziałam to oświadczenie z daleka), jesteśmy z siostrą pełnoletnie i mamy
    własne rodziny. Ojciec nie wie że ma trzech wnuków druga córka wychodzi za
    mąż itd .
    Byłyśmy na komisariacie Policji i powiedzieli nam że nie mogą nam pomóc go
    znaleźć bo napisał oświadczenie, nie wiemy na 100% czy pisał to w pełni
    świadomy, nie możemy uwierzyć że tata nie chciałby się z nami (córkami)
    spotkać, zawsze byłyśmy jego oczkami w głowie.

    Czyżby już do końca życia nie było nam dane spotkać ojca? jeśli on wogóle
    jeszcze żyje. Chciałybyśmy żeby dowiedział się o ślubie młodszej córki który
    odbędzie się w święta Bożego Narodzenia.

    Co możemy zrobić żeby go odnaleźć, czy policja może nam odmawiać pomocy?

    Z poważaniem

    Aneta

  • 2. Data: 2006-11-17 16:10:05
    Temat: Re: Zaginiecie ojca - bezradność
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Aneta O" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co możemy zrobić żeby go odnaleźć, czy policja może nam odmawiać pomocy?

    Ja, to bym zaczął od znajomych ojca. Jego rodziny. Generalnie mogą Wam nie
    chcieć powiedzieć, gdzie jest, ale jemu przekażą informację, że go szukacie.

    Nie wierzę, by nikt nie wiedział, gdzie jest ojciec. Zwłaszcza, że nie ukrywa
    się z jakiś poważnych powodów. Mamy może nie lubić.