  • 71. Data: 2005-08-07 19:18:41
    Temat: Re: P2P
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dd5mf1$sco$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > nie no az tak zle nie jest :)
    zraraziłm si ea mam slabomod pornsc
    nei mo ja a wina

    > ...czyli jak na wstepie pisalem, dla chcacego nic trudnego
    w kwestiachst olarky bdowlanyej moze al ew prwnychm nei

    --
    pzdraienai
    ttoje

  • 72. Data: 2005-08-07 19:32:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 07 Aug 2005 16:03:16 GMT, free <r...@h...com> wrote:

    >Wlasciciele Grokstera sami przyznali sie.
    On pisal ogolnie o P2P (a szczegolnie o Kazaa):

    "czy uzywanie programow P2P (np. Kazaa) jest zabronione w Polsce???
    Mowie to glownie ze wzg. ze wiekszosc osob uzywa ich do sciagania
    nielegalnych rzeczy..."

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 73. Data: 2005-08-07 20:38:00
    Od: stamp <p...@p...it>

    WAM wrote:

> [...]
    >
    > "czy uzywanie programow P2P (np. Kazaa) jest zabronione w Polsce???
    > Mowie to glownie ze wzg. ze wiekszosc osob uzywa ich do sciagania

    Grokster i Kazaa sa w jednej sprawie. Wlasciciele przyznali sie oboje.

    A odpowiedz brzmi: p2p nie jest zbronione. Co najwyzej "ofiara" moze
    dochodzic roszczenia na drodze cywilnej. Wtedy musi przygotowac sie na
    obrone swojego zachowania, bo przygotowany prawnik pozwanego nie
    powinien miec klopotow ze zrobieniem wiwisekcji postepowania takiego
    wezmy Sony.

  • 74. Data: 2005-08-07 20:44:55
    Od: stamp <p...@p...it>

    Przemek R... wrote:

    > masz racje nie ma mpojecia jezlei chodzi o dzialanie takich serwerow, ale
    > biore tu pod uwage np sytuacje opisywana rok temu na grupie i dotyczcaca
    > walsnei poslkiego osiolka. Autor na tej grupie sam sie przyznal ze strona
    > stoi
    > na serwerze amerykanskim

    to gorzej dla niego. Watpie w to.

    > i co dobe sa kasowane logi.

    ale ma je provider. Ot chocby dla wlasnego bezpiecznestwa.

    > Polska policja nieraz wpsolpracowlaa z amerykanska i nei widze powodow by
    > tym razem
    > mialobyc inaczej.
    >
    > P.

    Tym gorzej dla milicji. Ich numery nie przejda w USA.
    Ot chocby dostep do logow juz na poczatek:
    http://www.eff.org/legal/cases/RIAA_v_Verizon/
    No i dzielni milicjanci musza wkrecic dotego cala machine MSZtu zeby
    sprawic orgazm kierownikom Sony w Warszawie. :-P

  • 75. Data: 2005-08-07 20:49:24
    Od: stamp <p...@p...it>

    Przemek R... wrote:

    > . Nie neguj?, ?e w p2p kwitnie piractwo,

    > nikt Cie nie zmusza do uzywania windows ani innego komercyjnego
    > oprogramowania.

    Tak mowisz? Wiesz gdzie kupic nowego laptopa z Linuksem?
    Pamietasz poczatki Netscape. Netscape mial byc platny i byl dobra dla
    konsumenta konkurencja dla IE. Wiec biedny i okradany M$ zaczal rozdawac
    IE za darmo, zeby zbankturowac konkurencje. To sie dopiero nazywa
    "biedna, okradana ofiara p2p".

    > To tak jakbys tlumaczyl kradziez luksusowego auta tym ze Cie na takie nie
    > stac.

    Nie. to tak jak tlumaczyc odebranie auta bo kupione za kradzione
    rozbojem pieniadze. Przepraszam, kto tutaj jest ofiara? M$ czy konsumenci.

    > I bardzo dobrze ze w kk sa odpowiednie artykuly, oprogramowanie tworzy nie
    > tylko
    > microsoft i rozpowszechnienie jego przez piratow powinno byc karane tak jak
    > zwykle paserstwo (i na szczescie jest)
    >
    > P.

    Tworzy do czasu, do kiedy M$ nie wytnie konkurencji.

  • 76. Data: 2005-08-07 20:56:38
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    07.08.2005 # 19:20:31, Przemek R... napisał:

    > nikt Cie nie zmusza do uzywania windows ani innego komercyjnego
    > oprogramowania.

    a ja nie twierdzę, że jestem zmuszany i radzę sobie jak mogę.

    > To tak jakbys tlumaczyl kradziez luksusowego auta tym ze Cie na takie nie
    > stac.

    znaczy, że Windows jest tym luksusowym, a *nix'y tymi be... ;) ? używam
    Windowsa tylko dlatego, że muszę, bo tego wymaga ode mnie praca/studia.
    również zdarzy mi się używać Visual Studio bo muszę - nie czerpię z tego
    _żadnych_ korzyści.

    > I bardzo dobrze ze w kk sa odpowiednie artykuly,

    różnie interpretowane - mam wrażenie, że trochę niektóre nie na czasie.

    > oprogramowanie tworzy nie tylko microsoft

    na szczęście... a patenty wiele by zmieniły na korzyść MS

    > i rozpowszechnienie jego przez piratow powinno byc karane tak jak
    > zwykle paserstwo

    masz rację

    > (i na szczescie jest)

    a tego to nie wiem - na razie nie wiem nic o karaniu u nas w kraju
    użytkowników p2p (emule itp), a tylko ludzi, którzy przez głupotę
    udostępniają pliki w otoczeniu sieciowym - na serwerze sieciowym itp,
    a to trochę inna historia.
    --
    pozdrawiam

  • 77. Data: 2005-08-07 21:02:50
    Od: stamp <p...@p...it>

    Przemek R... wrote:

    > ma do nieplacenia CITu przez zagraniczne spolki, bo on o tym na okretke
    > mowi.

    A to zle?

    > A oplacanie podatkow zgodnie z prawm nie jest zlodziejstwem.

    Odpisywanie sobie fikcyjnych wydatkow jest.

    > ale co ty dokladnie masz na mysli? Jakie oszustwo, na czym polega, i czy
    > masz jakikolwiek dowod?

    Na odpisywaniu sobie od dochodow fikcyjnego szkolenia pracownikow.

    > a taka ze w przypadku p2p udostepniasz nieokreslonej liczbie osob, a nie
    > jednej,

    w okienko emaila tez mozna wpisac duza ilosc adresow. Netscape ma nawet
    wbudowana automatyczna wysylke na adresy z listy. Tez mozesz udostepnic
    nieokreslonej liczbie osob.

    > ktorych dokladnie , rozwin temat (w jezyku polskim)

    zadzwon do nich i zapytaj ile zaplacili podatku w Poslce w roku 2004.

    > a na co Ci caly acrobat? a jezeli nawet ukradli te algorytmy to ma byc
    > usprawieliwieniem
    > okradania innych?

    Ale niech nie placza ze sa ofiarami kradziezy. Nie sa. Sa sami zlodziejami.

    > ja mam gloweni na mysli oprogramowanie, a te nie tworzy tylko microsoft,
    > adobe czy borland ale setki
    > ludzi, i bardzo czesto wlasnie taki soft jest rozkradany przez sieci p2p.

    Pusty frazes propagandowy.

    Najczesciej sa wymieniane najpopularniejsze programy wielkich firm. Poza
    tym, to jakie konkretne straty ponosi MS na pirackim Windowsie? Przeciez
    splacil sie im wielokrotnie. Co jest w cenie $190 za Windows XP?
    http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00022PTRU/qi
    d=1123448205/

    > A jezeli chodzi o muzyke to kasa jaka otrzyma wykonawca jest uzalezniona od
    > liczby sprzedanych
    > plyt, a tych bedzie mniej jezeli tacy ludzie jak ty beda ich okradac. To
    > jest zwykle zlodziejstwo.

    bajka propagandowa tak jak ta, ze gdyby ludzie nie oszukiwali
    ubezpieczalnie, to by raty byly nizsze.

    Podaj co jest w cenie CD Beatelso ktorych ceny dostales wczesniej.
    Przeciez za wiekszosc piosenek nie placa nikomu.

    > A po za ty nie bede z toba dyskutowac bo najwidoczniej cierpisz na bardzo
    > popularna w polsce
    > przypadlosc ...... zawisc.
    > Zal Ci dupe sciska ze ktos kto swa ciezka praca osiagnal sukces a co za tym
    > idzie zaczal zarabiac prawdziwe pieniadze
    > ma "wszystko" a Ty wielkie g. i zamiast sam sie wziac do roboty patrzysz
    > jakby tu im zycie utrudnic.
    >

    > nie pozdrawiam
    > P.

    Bankrutowanie konkurencji jak M$ chcial zrobic z Netscape nazywasz sukcesem?

  • 78. Data: 2005-08-07 23:42:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > kultura oraz wyczucie moralne protoplazmy, brawo

    Oho, kolejnego trolla zapętliłem...

    Moralność i moralność -> wypad na religię!

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 79. Data: 2005-08-08 00:06:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > policja ma obowiazek scigac zlodziejow,

    Ja jednak mam nadzieję, że polscy policjanci mają co najmniej matury i
    ścigają złodziei, a nie jakichś 'złodziejów'.

    > bo taka osoba nic innego jak kradnie
    > nie robi.

    No i jeszcze pije. Bo każdy złodziej to pijak, a każdy pijak to złodziej.

    > Zreszta uzywanie p2p do lewych celow podpada bardzo czesto pod paserstwo,
    > czy uwazasz
    > ze policja nie powinna tym sie zajmowac?

    Pewnie - to powinna być sprawa priorytetowa!

    Po co się przejmować takimi duperelami, jak oszustwa, napady, handel
    narkotykami czy prawdziwa kradzież.

    Zlikwidować p2p, a od razu będzie raj na ziemi!

    > zakladam ze Wiesz iel wysilku trzeba wlozyc by stworzyc jakiekolwiek
    > oprogramowanie np ?

    W takim razie Novell i setki lub nawet tysiące innych firm to muszą być
    pralnie budnej forsy - robią oprogramowania, a potem udostępniają je
    nieodpłatnie...

  • 80. Data: 2005-08-08 00:12:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > masz dowody? jak tak to idz pierwszy lepszy posternek i zglos przestepstwo

    A ty masz jakieś dowody, że wszyscy używają p2p do przestępstw?

    [ciach]

    > jest mnostwo firm tworzacych soft ktore sa okradane nie tylko microsoft

    Nu. Taki np. Novell. Taki fajny system operacyjny zrobił, a ludzie
    ciągle tylko z sieci go ściągają nie płacąc. I to nawet - bezczelni
    złodziene - prosto ze strony samego Novell'a!

    > nie znasz innego oprogramowania?

    Sprytne. Jak jakiś przykład psuje twój prywatny obraz rzeczywistosci, to
    ten przykłąd zwyczajnie ignorujesz?