  • 11. Data: 2005-02-03 21:29:28
    Temat: Re: Oszustwo w PZU
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    i w wrote:
    > A tylko stracisz nerwy bedziesz latac po PZU i chyba jestes naiwna ze duzo
    > zyskasz, wez od faceta dwa tysiaczki powinien dac bo inaczej wyleci z roboty
    > a Ty spedz fajny weekend z rodzinka w gorach na ten koszt :)
    > i sie zrelaksuj

    I nie zapomnij przed pojsciem po kase zawiadomic policji, bo to potem
    gosciu cie wrobi zawiadamiając ze wziałeś.

  • 12. Data: 2005-02-03 21:49:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I nie zapomnij przed pojsciem po kase zawiadomic policji, bo to potem
    > gosciu cie wrobi zawiadamiając ze wziałeś.

    I jak już zawiadomi, to Co? Gorzej jak powie, że zażądała te 2.000 zł w
    zamian za ukrycie. Bo samo wzięcie odszkodowania od sprawcy karalne póki co
    nie jest. A szkody moralne można różnie wyceniać.

  • 13. Data: 2005-02-04 12:15:52
    Od: "tomek" <t...@t...pl>

    Trzeba to zgłosić w PZU. Akurat moja żona pracuje w pewnym TU - agenci robią
    takie przewały, że głowa mała...
    Zostanie wywalony pewnie z pracy, a umowa doprowadzona do porządku.
    Nie radzę stosować żadnych pozaprawnych metod (typu przyjęcie łapówki), bo
    to ma krótkie nogi i może wyjść zwłaszcza jeśli ten agent był nie tylko w
    tej sprawie nieuczciwy. No i mogą być problemy w razie stłuczki.. A zawsze
    to będzie kwalifikowane jako fałszerstwo i dopiero sąd będzie rozstrzygał,
    kto to zrobił. Po co to komu?
    Więc radzę zgłosić sprawę w PZU (niekoniecznie w tym oddziale, ale list do
    centrali z informacją i żądaniem sporządzenia prawidłowej umowy).
    Tomek

  • 14. Data: 2005-02-04 12:17:25
    Od: "tomek" <t...@t...pl>

    Nie, nie do prokuratury - do centrali PZU. Oni zajmą się taką sprawą i to
    bez mieszania w to policji. Wystarczy wysłać list z informacją.
    Tomek

  • 15. Data: 2005-02-04 21:05:58
    Od: "Marcin Kotas" <m...@g...pl>

    Widze tutaj rozne podpowiedzi
    i rozpatrujac to z punktu moralnego powinnas zglosic.

    Ale patrzac na to z twojego punktu juz nie bylbym taki pewien
    Mamy doczynienia z oszustwem ale w spoleczenstwie jeszcze jak piszesz malego
    miasteczka dalej funkcjonuje stereotyp ze to nie taki sam zlodziej jak ten co
    napada staruszke; bedzie ze chlopak sobie chciala dorobic a tu jakas "baba"
    porzdnego czlowieka po sadach wloczy :))
    Od PZU dostaniesz zmieniona umowe moze jakas znizke dodatkowa na wiele nie
    licz jak zglosisz w centrali zrobi sie afera i beda bronic dobrego imienia
    PZU nie bedziesz sie liczyc Ty

    Pisza Ci nie ktorzy nie bierz "lapowki" a ja bym powiedzial ze to nie lapowka
    tylko zadoscuczynienie za szkody moralne jakie ponioslas i jak ktos
    napisal roznie mozna je wyceniac a umowe niech Ci zmieni swoja droga
    No chyba ze masz gdzies kase i Ci to zwisa to zglaszaj gdzie sie da ale
    tylko sobie na robisz problemow

  • 16. Data: 2005-02-05 19:38:34
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Co Ty koleś piszesz ? Nie wiesz, że w przestępstwie liczy się zamiar - jakie
    zadośćuczynienie ?
    Branie łapówki to przestepstwo i nie ma mowy aby tłumaczyć to
    zadośćuczynieniem. Jak na razie klientka nie ponisła żadnej straty.

    Slawek