  • 1. Data: 2005-02-03 17:17:27
    Temat: Oszustwo w PZU
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl>

    Moja sprawa wygląda tak, jakiś czas temu opłaciłam ratę za ubezpieczenie auta,
    kwota była znacznie wyższa od poprzedniej, jednak to niby z powodu ustraty 10%
    znizki. Ale nie w tym rzecz, po podpisaniu papierow i oplaceniu, nie dostalam od
    pracownika blankietu czy tez umowy calej transakcji, mimo upomnien dalej nie
    dostawalam, potwierdzenia, dopiero dzis po 4 tygodniach okazalo sie ze pracownik
    sfalszowal mój podpis i zawyżył stawke za ubezpieczenie, czerpiac z tego
    kozyści. Dziś próbowal przekupic mnie kwota 1000 zl za milczenie, oczywiście nie
    sgodzilam się, jutro wybieram sie do kierownika tego punktu PZU, Wiadomo że
    sprawy nie zaltwie polubownie bo taka instytucja powinna dzialas zgodnie z
    prawem jestem ciekawa, czy jest mozliwa, oczywiscie oprocz odzyskania zle
    naliczoneh oplaty inna forma odszkodowania od PZU, i co poradzicie w tej
    sytuacji. Prosze o wypowiedz osoby ktore orietuja sie w takich sprawach, Z gory
    dziekuje za opinie.

  • 2. Data: 2005-02-03 18:26:11
    Temat: Re: Oszustwo w PZU
    Od: "i w" <i...@g...pl>

    A tylko stracisz nerwy bedziesz latac po PZU i chyba jestes naiwna ze duzo
    zyskasz, wez od faceta dwa tysiaczki powinien dac bo inaczej wyleci z roboty
    a Ty spedz fajny weekend z rodzinka w gorach na ten koszt :)
    i sie zrelaksuj

  • 3. Data: 2005-02-03 18:53:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Powiedz po co się wybierasz do kierownika tego punktu? Chcesz, by Cię
    pomówili, żeś ich szantażowała? Od wyjaśniania takich spraw są organa
    ścigania, bo sfałszowanie podpisu już samo w sobie jest przestępstwem. W
    tym wypadku - z tego co piszesz - to jeszcze oszustwo wchodzi w rachubę.

  • 4. Data: 2005-02-03 18:56:38
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zyskasz, wez od faceta  dwa tysiaczki powinien dac bo inaczej wyleci z roboty
    > a Ty spedz fajny weekend z rodzinka w gorach na ten koszt :)

    Akurat takiej mozliwosci nie biore pod uwage dlaczego OSZUST !!! ma bezkarnie
    dalej dzialać, być może mój przypadek nie jest odosobniony. Może i naiwna ale
    uczciwa, a skoro oszukano mnie w firmie w ktorej mam ubezpieczone auto od 20 lat
    to mam prawo żądac rekompensaty. Wogóle poradzcie jak rozwiazac ta sprawe, bo w
    jednym mialas racje - szkoda nerwów, ale nie zostawie tego bez echa,

  • 5. Data: 2005-02-03 20:33:54
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > tym wypadku - z tego co piszesz - to jeszcze oszustwo wchodzi w rachubę.

    Wybieram sie by zgłosić o zajściu i o zachowaniu jego pracownika, Nie wiem czy
    chce mieszac w to policje(chodz pewnie na tym sie skonczy), sprawa jest o tyle
    delikatna ze to male miasto, kazdy kazdego zna kazdego, sama nie wiem co robic
    czy zglaszac to do glownego oddzialu PZU, jestem w takiej sytuacji po raz
    pierwszy

  • 6. Data: 2005-02-03 20:50:41
    Od: "i w" <i...@g...pl>

    Odpowiedzialem Pani szczerze, rozumiem Pani myslenie i Pani zdenerwowanie ale
    niech Pani wierzy szkoda zdrowia, co wytoczy Pani sprawe PZU ??
    - taki spraw maja setki miesiecznie jest sztab ludzi w PZU ktrzy niczym innym
    sie nie zajmuja tylko sie "sądzą" to ich praca ani ich to ziębi ani grzeje

    Druga brutalna prawda to ze jest Pani stalym kilentem PZU -20 lat to na
    pewno plus i o takich klientow sie dba, ale niech mi Pani wierzy jak Pani
    odejdzie nikt nie bedzie za Pania plakal chyba ze Pani zostawia Pani w PZU
    kwoty rzedu milionow zlotych

    Ile z tego co Pani mowi jest Pani wstanie udowodnic mysle ze nie wiele (sama
    Pani widzi ze w tym kraju nawet nagrane na magnetofon rozmowy na nie wiele
    sie w sadzie zdaja :)))

    A co Pani dostanie od PZU przelicza Pani jeszcze raz skladke, przeprosza i na
    przyszly rok zaproponuja moze jakis upust i tyle

    Niech Pani ochlonie, pomysli realnie schowa dume do kieszeni i wyciagnie ile
    sie da bo z Pania nikt nie bedzie sie cackal
    Ale zrobi Pani jak bedzie Pani uwazac -

    Ja wiem jak to sie skonczy ale Pani pewnie nie przekonam wiec proponuje
    skopiowac mojego maila i przeczytac go za kilka miesiecy czy nie mialem racji

    Zycze powodzenia

  • 7. Data: 2005-02-03 21:00:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    robic
    > czy zglaszac to do glownego oddzialu PZU, jestem w takiej sytuacji po raz

    Może Twoje wyrzuty sumienia się zmniejszą jak skonstatujesz, że pewnie
    niejeden raz wcześniej im się udał taki myk. Myślisz, że jesteś pierwsza?

  • 8. Data: 2005-02-03 21:01:59
    Od: "i w" <i...@g...pl>

    Z tego co Pani pisze, wnioskuje ze dla Pani takie sprawy to rzecz obca i
    jeszcze male miasto

    niech sobie Pani da spokoj bycie swiadkiem w wypadku to horror a ta sprawa
    bedzie ciagla sie miesiacami
    Male miasto jeszcze sobie Pani wrogow narobi
    Niech go Pani nastraszy tego faceta z PZU weznie te 2000 i da sobie spokoj
    Zyska pani ze bedzie sie Pani w pas klanial i wyliczal najtansze skladki w
    przyszlosci :))
    Zrobienie sobie z wroga ktoremu grozi niebezpieczenstwo sprzymierzenca to
    wielka sztuka czy stac Pania na taka taktyke dyplomacyjna ?
    szkoda Pani zdrowia, czasu i koniecznosc zmiany towarzystwa, kolega zawsze
    bedzie za kolega nawet jak "oszust"

  • 9. Data: 2005-02-03 21:17:01
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

> [...]
    > robic
    > czy zglaszac to do glownego oddzialu PZU, jestem w takiej sytuacji po raz

    Poprostu trzeba zgłosic przestępstwo do prokuratury i tyle. A jak "głowa"
    PZU cichaczem zaproponuje to samo co pracownik tylko w wyższej kwocie?
    Skoro to mała miejscowosc......

    pozdrawiam

    Ania

  • 10. Data: 2005-02-03 21:25:30
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

> [...]
    > sytuacji. Prosze o wypowiedz osoby ktore orietuja sie w takich sprawach, Z

    Po pierwsze fałszerstwo podpisu jest przestępstwem ściganym z urzędu. PZU
    się z Tobą nie ciaćka więc nie ma się co ze złodziejem ciaćkać. Złóż
    oficjalne doniesienie o przestępstwie.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez