  • 1. Data: 2005-02-03 16:48:15
    Temat: Hestia - pomyłka w zeznaniu...
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Witam, ostatnio miałem stłuczkę, nie z mojej winy - babka wjechała mi w
    tył pojazdu. Ubezpieczona była w Hestii, więc tam zadzwoniłem po kilku
    dniach i nie wiedzieć czemu powidziałem że ja (właściciel firmy której
    pojazd jest własnością) prowadziłem. Prowadził pracownik, ja siedziałem
    obok, policja spisała jego.
    Jeśli ma to jakieś znaczenie - my staliśmy na światłach, a babka nie
    zahamowała i booom.
    Czy mój błąd w zeznaniu ma (będzie) mieć jakieś znaczenie? Odkręcać
    sprawę - dzwonić, czy powiedzieć jak przyjedzie rzeczoznawca czy olać?
    Poradźcie.

    miedza

  • 2. Data: 2005-02-03 18:57:41
    Temat: Re: Hestia - pomyłka w zeznaniu...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "miedza" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    Ja bym prostował, korzystając, ze przez telefon przecież mogli źle
    zrozumieć. Niby nie ma większego znaczenia w tym wypadku, kto prowadził. Ale
    jak zauważą tę rozbieżność, to jadąc na koniku konieczności wyjaśnienia
    rozbieżności będą przedłużać wypłatę odszkodowania, tak długo, jak się da.

  • 3. Data: 2005-02-03 21:12:49
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

> [...]
    > jak zauważą tę rozbieżność, to jadąc na koniku konieczności wyjaśnienia
    > rozbieżności będą przedłużać wypłatę odszkodowania, tak długo, jak się

    w sumie tak, to powiem to rzeczoznawcy jak przyjdzie jutro. Głupie jest to
    że rozmowa "w trosce o klienta" była rejestrowana...

  • 4. Data: 2005-02-03 21:42:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > w sumie tak, to powiem to rzeczoznawcy jak przyjdzie jutro. Głupie jest to
    > że rozmowa "w trosce o klienta" była rejestrowana...

    No i co z tego? Myślisz, że ktoś będzie tego odsłuchiwał?