  • Data: 2023-05-01 01:32:59
    Temat: Re: Oszustwo na kulsonariacie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-04-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Po twojej ostatniej dyskusji, gdzie wchodzi poszkodowany na komistariat
    > a ty mówisz, że to "klasyczne oszustwo" czyli umorzenie i niech sobie
    > pan cywilnie dochodzi. Czemu jak kulsonów zrobili to miałoby być inaczej
    > niż obywatela?
    >
    > Oszustwo to moim zdaniem -

    Bo to nie wygląda na klasyczne oszustwo. Też prawdę mówiać nie łąpię czy
    udajesz i się nabijasz, czy serio nie rozumiesz co to jest oszustwo.

    W tym przypadku, oszustwo to by było, jakby ktoś ich namówił do
    wpłacenia tej kasy mamiąc wysokimi zyskami po czym uciekł z tą kasą.
    Przy czym istotne dla znamion oszustwa byłby zamiar, czyli namawiający
    musiałby zrobić to z pełną świadomością, że oni na tym stracą i żadnego
    zysku z tego nie będzie.

    Z opisu nic takiego nie wynika. Bardziej jakieś
    przywłaszczenie/kradzież.

    --
    Marcin