  • Data: 2023-05-01 22:02:49
    Temat: Re: Oszustwo na kulsonariacie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2023 o 21:13, RadosławF pisze:

    > Wiadomo kto środki zawłaszczył, wiadomo komu zarzuty postawić.
    > Jeśli tego nie zrobiono to można traktować prokuraturę i policję
    > jak mafie. Nawet trzeba.

    Napisałem, że marnuje, a nie, że kradną. To nie jest synonim. Marnuje,
    bo jest to źle koordynowane. Przykładowo jedna wieś dostaje wodę
    mineralną w zgrzewkach, zaś inna tony proszku, ale nie ma wody. Gdzie
    indziej trafia samochód z kocami, ale wody i proszku nie mają. Przy
    czym, jak jest taka katastrofa humanitarna, to nie zawsze da się to
    lepiej rodystrybuować.

    JAk wybuchła wojna, to przykładowo składano się na latarki, buty itp.
    Tylko nikt się nie zastanawiał głębiej, jak ustalić, gdzie bardziej
    butów potrzebują, a gdzie latarek.

    --
    (~) Robert Tomasik