  • Data: 2023-05-01 15:34:27
    Temat: Re: Oszustwo na kulsonariacie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2023 o 15:27, Shrek pisze:

    > A zakładasz się, że prokuratura jednak "weszczne" sprawę, zamieszane
    > będzie w to BSW a nie powiedza po prostu - "drogie kulsony, koledzy
    > was ojebali, ale to będzie umorzonko idzcie do cywilnego"

    Ale czy o oszustwo?

    > To jak zakład o twoją wiarygodność, czy znów się będziesz ustawą o
    > hazardzie wymigiwał?:P

    Ale w czym Ty widzisz problem, skoro mamy takie same stanowisko?

    > Jak nie jak tak - to są przestępstwa umyślne.

    Czy ja twierdzę, że nie? Rzecz w tym, że włamywać się na konto bankowe
    nie wolno niezależnie od zamiaru, zaś uzyskać wypłacone pieniądze
    możesz, o ile nei zamierzasz oszukać. Samo w sobie uzyskanie pieniędzy
    przestępstwem nie jest, bo inaczej by kasjerki trzeba masowo zamykać.

    --
    (~) Robert Tomasik