  • Data: 2023-05-02 20:31:37
    Temat: Re: Oszustwo na kulsonariacie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Apr 2023 07:41:41 +0200, Shrek wrote:

    > No nie wiem - wpłacono i usługi nie ma...

    Ale zeby to bylo oszustwo, to bys musial udowodnic, ze założyciele
    tą Kasą namawiali na płacenie składek mając juz wtedy zamiar zabrania
    pieniedzy. Kasa chyba stara, więc nie założyciele, tylko jakis
    niedawny zarząd.

    Ja tam myslę, że to przekroczenie uprawnień.
    Zarząd/skarbnik/ksiegowa/kasjerka czy kto tam ma uprawnienia do
    decyzji finansowcych, zadecydował, i dał sobie, biednemu :-P

    A swoją drogą - jakby tam kasjerka czy inny niższy personel, troche
    pofałszował i podsunąl do podpisu skarbnikowi, czy kto tam jest
    wyższym personelem, jakies papiery uzasadniające, po czym zgarnął
    pieniądze z tego wynikłe ... to jakie to przestępstwo?

    J.