eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po godzinach pracy? › Re: Oświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po godzinach pracy?
  • Data: 2017-09-11 23:02:17
    Temat: Re: Oświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po godzinach pracy?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2017 o 22:23, z...@g...com pisze:
    > Dobry wieczór,
    >
    > chciałbym zapytać, czy jeśli jestem zatrudniony na umowę o pracę cały
    > etat w sklepie antenowym (cyfrowy Polsat) czy pracodawca może nakazać
    > mi podpisać oświadczenie w którym zawarł:
    >
    > Oświadczenie
    >

    > Ja,..... niżej podpisany zostałem poinformowany, że wykonując
    > obowiązki służbowe w firmie .... zostanę zwolniony dyscyplinarnie w
    > przypadku jeśli wykonując obowiązki służbowe wobec klienta firmy
    > wykonam usługę montażu lub serwisu anteny klientowi którego
    > obsługiwałem działając na szkodę firmy.

    Jak jest z oryginalną interpunkcją powyższego? Bo jeżeli jest tak jak
    podejrzewam, to musi być jednocześnie:

    a) w trakcie wykonywania obowiązków służbowych wobec klienta,
    b) wykonanie usługi montażu,
    c) działając na szkodę firmy.

    Czyli przypadek, kiedy np. klient umówi się z tobą że zrobisz mu
    regulację anteny za 50zł, kiedy sklepowi musiałby zapłacić 100zł, ale
    tylko jeżeli to jest w trakcie kiedy mu robisz coś innego co zamówił w
    tym sklepie.

    Źle myślę?

    > Dużo osób rozpoznaje mnie na ulicy, są też moi znajomi, którzy
    > wiedzą, że pracuję w Cyfrowym Polsacie i chętnie korzystają z moich
    > prywatnych usług - lub też z polecenia.

    Tak naprawdę to oświadczenie nie ma żadnego znaczenia. Jeżeli dopuścisz
    się nieuczciwej konkurencji, to mogą Cię zwolnić z oświadczeniem lub bez.

    p. m.