eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po godzinach pracy? › Re: Oświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po godzinach pracy?
  • Data: 2017-09-12 01:19:40
    Temat: Re: Oświadczenie o zakazaniu wykonywania prac monterskich i serwisowych po godzinach pracy?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-09-17 o 23:25, z...@g...com pisze:

    > Mam na myśli taką sytuację. Biorę auto, rozwieszam zawiadomienie
    > "tego i tego dnia odbędzie się regulacja anten i trwają zapisy" -
    > miejscowość jest niewielka, wiele osób już mnie kojarzy ze sklepu,
    > więc na pewno dojdzie w późniejszym czasie do przedłużenia umowy na
    > usługi dostępu do kontentu TV i duża szansa że będę
    > pośredniczył(jesteśmy we 2 na całą gminę z kolegą). Właściciel ma
    > dostęp do historii operacji w sklepie - w tym adresy oraz telefony do
    > Abonentów. Jeśli ustali z klientem że ja tam byłem, ale on nie
    > zgłaszał tego u mnie w sklepie? Czy mam dla własnego bezpieczeństwa
> [...]
    To, co opisujesz, w mojej ocenie, właśnie jest uprawianiem nieuczciwej
    konkurencji. Albo pracujesz u szefa i zlecenia przyjmujesz w jego
    imieniu, a on na tym również zarabia, albo załóż sobie własną firmę i
    rób,co Ci pasuje. Jeśli faktycznie tych "prywatnych" klientów jest tak
    dużo, to bezpieczniej będzie się z szefem dogadać, by jakąś premie
    odpalił od tych zleceń,które przyniesiesz poza sklepem, niż kombinować z
    jakimiś bezsensownymi oświadczeniami.