    Subject: Re: 'Ostatnia mila', a dostawcy internetu.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: z <...@...pl>
    Date: Thu, 9 Jun 2016 13:24:58 +0200

    W dniu 2016-06-09 o 02:01, Marek pisze:
    > Rozmawiałem z kierownikiem budowy z firmy instalującej (jako
    > podwykonawca Orange) taki światłowód w bloku i on stwierdził, że nie
    > jest to (wg ich zdania) ostatnia mila, bo nie przyłączają teraz do niego
    > końcowych abonentów. Ostatnia mila będzie wtedy gdy kolejny podwykonawca
    > podłączy innym światłowodem już konkretnego abonenta pod ten światłowód
    > "zbiorczy".

    Rozmawiałem z konsultantami i twierdzili że to są osobne linie całkiem
    obok dotychczasowych.

    Dobra wiadomość jest taka że jak już mi podłączą te kable to nie mając u
    nich telefonu (taki dziwny jestem) nie będę już musiał płacić ich
    sztandarowego haraczu za utrzymanie linii.
    Swoją drogą jak to możliwe że za takie bezczelne naciąganie nikt im
    jeszcze nie przywalił kary żeby w pięty poszło i się pogodzili z rozumem
    i polskim prawem. :-)