    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 'Ostatnia mila', a dostawcy internetu.
    Date: Thu, 09 Jun 2016 02:01:37 +0200

    On Wed, 8 Jun 2016 08:16:06 +0200, ąćęłńóśźż<n...@d...spamerow> wrote:
    > TPSA (zwan'a dl'a niepoznak'i oranż'em) zobowiązana przez dyrektywy
    > unijne dotyczące zapewnienia internetu szerokopasmowego doprowadza
    > ostatnio do wielu budynków mieszkalnych światłowody - czy na tych
    > doprowadzonych przez TPSA światłowodach będą mogli świadczyć
    > usługi inni dostawcy internetu (prawo 'ostatniej mili'), jak
    > przykładowo Net-Serwis, Netia, inni?

    Rozmawiałem z kierownikiem budowy z firmy instalującej (jako
    podwykonawca Orange) taki światłowód w bloku i on stwierdził, że nie
    jest to (wg ich zdania) ostatnia mila, bo nie przyłączają teraz do
    niego końcowych abonentów. Ostatnia mila będzie wtedy gdy kolejny
    podwykonawca podłączy innym światłowodem już konkretnego abonenta
    pod ten światłowód "zbiorczy".

    --
    Marek