  • 51. Data: 2014-12-02 18:41:41
    Temat: Re: Osoba bez meldunku + inne: jak pomóc?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zebris"

    >> 1. Mieszkanie
    Umowy najmu nie ma. To wynajem na czarno...
    ---
    Czyli oficjalnie nie ma bo tak w ogóle to się umówiła

  • 52. Data: 2014-12-02 18:45:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Wiwo"

    > ??? A co ma meldunek do eksmisji?

    Zasadniczo nie ma. Ale doświadczenie życiowe pokazuje, że łatwiej jest
    wystawić walizki za drzwi, jeśli nie ma formalnych dowodów zamieszkiwania.
    Osoba niezaradna życiowo pewnie nie będzie znała swoich praw ..
    ---
    Ustalmy, ona umówiła się na najem okazjonalny, czyli taki właśnie, że w
    każdej chwili może wylecieć. Tylko formalnie tego nie potwierdziła.

  • 53. Data: 2014-12-02 18:47:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-02 18:45, re pisze:
    > Ustalmy, ona umówiła się na najem okazjonalny, czyli taki właśnie, że w
    > każdej chwili może wylecieć. Tylko formalnie tego nie potwierdziła.

    Doczytaj co to znaczy najem okazjonalny, bo masz spore braki.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2014-12-02 18:49:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Zresztą ta kobieta co wynajmuje chce mieszkanie sprzedać ale mieszkanie
    > jest w kiepskim stanie i kupca nie ma.
    > Jak kupie się znajdzie znajoma musi się wyprowadzić w ciagu 30 dni.

    Termin wypowiedzenia takiej umowy to 3 miesiące.
    ---
    Jakiej ? Weź się skup. Umówili się na 30 dni. Najem okazjonalny.

  • 55. Data: 2014-12-02 18:50:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-02 18:49, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Termin wypowiedzenia takiej umowy to 3 miesiące.
    > ---
    > Jakiej ? Weź się skup. Umówili się na 30 dni. Najem okazjonalny.

    Użyj w końcu googla i dowiedz się na czym polega najem okazjonalny.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2014-12-02 19:38:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-12-02 o 18:39, re pisze:
    > Niektóre firmy mają przedszkola dla dzieci pracowników
    Ile setnych promila stanowią takie firmy w skali kraju?

    Maciek

  • 57. Data: 2014-12-02 20:12:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maciek"

    > Niektóre firmy mają przedszkola dla dzieci pracowników
    Ile setnych promila stanowią takie firmy w skali kraju?
    ---
    A co, szuka pracy na terenie całego kraju ? :-)

  • 58. Data: 2014-12-02 21:25:41
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > ??? A co ma meldunek do eksmisji?

    w opisanej sytuacji jest jednym z niewielu srodkow zeby latwo uprawdopodobnic
    ze faktycznie ma jakis tytul prawny do lokalu

    umowy pisemnej nie ma, mieszka sama, na przychylnosc sasiadow nie zawsze
    mozna liczyc itd.

    --
    http://db.org.pl/

  • 59. Data: 2014-12-02 21:29:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-02 21:25, m4rkiz pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    >
    > w opisanej sytuacji jest jednym z niewielu srodkow zeby latwo
    > uprawdopodobnic
    > ze faktycznie ma jakis tytul prawny do lokalu

    Bzdura. Tytuł prawny się albo ma, albo nie ma. Jak się ma, to się
    pokazuje w sądzie. Meldunek takim tytułem prawnym nie jest.

    > umowy pisemnej nie ma, mieszka sama, na przychylnosc sasiadow nie zawsze
    > mozna liczyc itd.

    Jaka przychylność? Mieszka (z meldunkiem, czy bez), umowa rozwiązana lub
    brak, to eksmisja będzie orzeczona.

    Przecież meldunek nie oznacza dożywotniego zezwolenia na korzystanie z
    lokalu.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2014-12-02 21:51:34
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Bzdura. Tytuł prawny się albo ma, albo nie ma. Jak się ma, to się
    > pokazuje w sądzie. Meldunek takim tytułem prawnym nie jest.

    chyba sie nie rozumiemy
    w moim pierwszym poscie zameldowanie jest skutkiem potwierdzenia
    zawartej umowy a nie na odwrot

    i na to sie wynajmujacy nie zgodzi, poki co ma furtke w postaci
    "wzialem od niej jakies pieniadze zgadzajac sie ja przenocowac
    bo zal mi sie dziecka zrobilo" itp.

    teoretyzuje:
    umowy nie ma, ale jezeli wynajmujacy wezmie akt wlasnosci i wybierze sie
    z nia do urzedu gdzie ja u siebie zamelduje to potem, mimo iz dalej
    nie bedzie posiadala pisemnej umowy jej wyjasnienie bedzie brzmialo w
    sadzie o niebo wiarygodniej niz "lubie meldowac u siebie przypadkowe
    osoby" wynajmujacego, dlatego tez pisze "latwo uprawdopodobnic" posiadanie
    umowy

    > Jaka przychylność?

    np. ze beda gotowi zeznawac ze mieszkala

    > Mieszka (z meldunkiem, czy bez), umowa rozwiązana lub
    > brak, to eksmisja będzie orzeczona.
    > Przecież meldunek nie oznacza dożywotniego zezwolenia na korzystanie z
    > lokalu.

    dozywotniego nie, ale przy zimie, matce z dzieckiem i teoretycznym braku
    mozliwosci eksmisji na bruk moze to potrwac, a to ryzyko ktorego wynajmujacy
    ktory chce szybko mieszkanie sprzedac nie podejmie

    --
    http://db.org.pl/