  • 21. Data: 2014-02-24 12:01:00
    Temat: Re: Oskarżony, poszkodowany i świadek - fakty i mity
    Od: SDD <s...@t...pl>

    the_foe pisze:

    > § 2. Tej samej karze podlega, kto bez zgody osoby uprawnionej uzyskuje
    > cudzy program komputerowy w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.

    Hmmm - a jeżeli sobie ściągnę z jakiegoś wiadomego serwisu np.
    pirackiego Photoshopa - broń Boże w celu korzyści majątkowej - ale np.,
    żeby zobaczyć, co to za cudo i czy to się kupić opłaca i czy
    rzeczywiście od Gimpa lepsze, to co wtedy?:)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2014-02-24 12:20:30
    Od: SDD <s...@t...pl>

    SJS pisze:

    > Czy to prawda że oskarżony ma wgląd w dane biegłego sądowego?
    > Tak

    Powiem więcej - wprawdzie oskarżony formalnie nie ma wglądu w dane
    sędziego czy prokuratora - ale co bardziej rozgarnięci oskarżeni - a
    zwłaszcza tacy ze sporym doświadczeniem w tym "zawodzie" :) i zwłaszcza
    w małych i średniej wielkości miastach bez problemu wiedzą dokładnie,
    gdzie mieszka jaki sędzia i prokurator.

    To dopiero jest hardkor nie?

    Cóż - taka praca.

    Kasę za opinię fajnie się bierze, nie? I to zazwyczaj nie są grosze.

    No to coś za coś. Trzeba cześćiej się po prostu oglądać za siebie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2014-02-24 13:21:58
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-02-24 12:20, SDD pisze:

> [...]
    >
    > To dopiero jest hardkor nie?
    >
    > Cóż - taka praca.
    >
    > Kasę za opinię fajnie się bierze, nie? I to zazwyczaj nie są grosze.
    W grudniu zeszłego roku wystawiłem rachunek na kwotę 800 zł
    Strony złożyły depozyt w kwocie około 2 tys
    Czyli wypłata mogła być wykonana bez problemu
    Grudzień, styczeń luty a pieniędzy NIET
    Dzwonię - proszę pisać zażalenie
    Cholera mam o swoje pieniądze jeszcze walczyć i dodatkowo czas tracić?
    Ja mam na napisanie opinii zwykle 30 dni - czyli trzeba w tym czasie
    przeczytać setki stron akt, skontaktować się ze stronami gdy potrzebne
    dodatkowe wyjaśnienia, przejrzeć normy bo może była aktualizacja,
    napisanie opinii, zawiezienie do sądu i...
    ...czekanie - miałem przypadek gdy czekałem ponad 7 miesięcy
    Czyli ja udzielam "pożyczki" wymiarowi sprawiedliwości..,
    Na przestrzeni ostatnich 4-5 lat zdecydowanie sprawność sądów zmalała a
    jestem biegły od 27 lat

    > No to coś za coś. Trzeba cześćiej się po prostu oglądać za siebie.

    Włamanie do hurtowni - 700 tys strat
    Opinia umożliwia zawężenie kręgu poszukiwań do kilku osób...

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 24. Data: 2014-02-24 15:23:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Feb 2014, SDD wrote:

> [...]
    > co to za cudo i czy to się kupić opłaca i czy rzeczywiście od Gimpa lepsze,

    Skoro przechodzi metoda liczenia "wirtualnych strat" tych milionów nie
    kupionych po cenie rynkowej fotoszopów, to pewnie sprawdzenie, ile
    zyskałeś nie idąc na legalny kurs, na którym mogłeś na legalnej
    wersji szkoleniowej sobie obejrzeć, też przejdzie ;)
    Losowo z gugla bierzemy najwyższą (a co) z trzech wylosowanych cen,
    znaczy 1600 zł:
    http://www.itmedia.pl/training_det_info.php?tkat=gra
    fika&sp=2
    ...i już znamy "wysokość szkody" :>

    ATSD, nie wiem czy aby nie istniała wersja demo :)

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2014-03-28 02:18:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <le5gur$9lp$1@news.task.gda.pl>,
    SDD <s...@t...pl> wrote:

    > Naprawdę nie sądzę, że drobny pustakowy złodziejaszek będzie ryzykował i
    > zastraszał świadków.

    No dobra, a jesli swiadkowi w mieszkaniu wybije sie szyba, przetna sie
    opony w samochodzie czy nieznani sprawcy obija mu buzie, to tez nie
    bedziesz sadzil?
    --
    TA