    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 24 Feb 2014 15:23:56 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Oskarżony, poszkodowany i świadek - fakty i mity

    On Mon, 24 Feb 2014, SDD wrote:

    > Hmmm - a jeżeli sobie ściągnę z jakiegoś wiadomego serwisu np. pirackiego
    > Photoshopa - broń Boże w celu korzyści majątkowej - ale np., żeby zobaczyć,
    > co to za cudo i czy to się kupić opłaca i czy rzeczywiście od Gimpa lepsze,
    > to co wtedy?:)

    Skoro przechodzi metoda liczenia "wirtualnych strat" tych milionów nie
    kupionych po cenie rynkowej fotoszopów, to pewnie sprawdzenie, ile
    zyskałeś nie idąc na legalny kurs, na którym mogłeś na legalnej
    wersji szkoleniowej sobie obejrzeć, też przejdzie ;)
    Losowo z gugla bierzemy najwyższą (a co) z trzech wylosowanych cen,
    znaczy 1600 zł:
    http://www.itmedia.pl/training_det_info.php?tkat=gra
    fika&sp=2
    ...i już znamy "wysokość szkody" :>

    ATSD, nie wiem czy aby nie istniała wersja demo :)

    pzdr, Gotfryd