  • 21. Data: 2006-06-28 19:38:51
    Temat: Re: Oskarżony oskarża?
    Od: "A" <p...@p...onet.pl>

    > idź sobie stąd trollu

    Na każdej grupie Tworzy się TWA ( Towarzystwo Wzajmnej Adoracji ) , które
    czasami palcem wskazuje kto jest a kto nie jest trolem, debilem, idiotą itp.

    Jesteś widzę w tej grupie a ja w tej , która pisze , że g.... mnie obchodzi
    co myślisz Wć.

    Na pl.soc.prawo piszą prawnicy ale też zwykli ludzie, którzy się po prostu
    pytają. Czasami wielu z nas jest przećwiczonych przez Wymiar na własnej
    skórze i potem czyta się ,że na 100 zawodów posegregowanych względem
    spadającego prestiżu adwokat jest na 99 miejscu tuż przed prostytutką. A jak w
    googlach wstukasz "Adwokaci oszuści" to masz dziesiatki linków. Przeczytajcie
    ten pierwszy.

    Więc zamiast pisać autorowi wątku głupoty "rotfl, no to będzie rozrywki ciąg
    dalszy" ( chcesz się bawić z czyjegoś problemu ) wysil swoje zwoje.

    Sam z grupy zejdę. Moja opinia o tym co ma zrobić autor wątku wzieła się z
    życia. Zrobiłem tak jak napisałem i się opłaciło. Dzięki googlom sam sobie
    poradziłem. Dodam ,że moja opinia o tych w todze dotyczy głównie adwokatów.
    Wystrzegajcie się ich jak diabła.

    Pozdr. A

  • 22. Data: 2006-06-28 20:29:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bamare wrote:

    > Pisała do mnie o tym
    >
    > (...)
    > Ty i twoi kumple, z krorymi polemizowales zalosnie online (nazwiska zostaly
    > zarejestrowane, twoje tez jak do mnie dzwoniles) obraziliscie mnie online i
    > jezeli znasz sie na prawie to wiesz co to znaczy.
    > (...)

    To i mnie sobie zarejestruj, żałosny patałachu ;->
    (to oczywiście nie do Bamare, tylko tej palanciny, która go straszy)

  • 23. Data: 2006-06-29 03:34:59
    Od: stern <s...@0...pl>

    A napisał(a):

> [...]
    > googlach wstukasz "Adwokaci oszuści" to masz dziesiatki linków. Przeczytajcie

    tak tak wiem, tyle że ja nie jestem adwokatem.

    > Więc zamiast pisać autorowi wątku głupoty "rotfl, no to będzie rozrywki ciąg
    > dalszy" ( chcesz się bawić z czyjegoś problemu ) wysil swoje zwoje.

    gdybym uznał, że sprawa jest warta zmartwienia to napisałbym mu
    cokolwiek. Ale w tym stanie jaki on podał, nie warto pisać niczego
    innego. Zaś Twoje rady są równie śmieszne jak "groźby" tamtych speców od
    komputerów.
    Raz Ci się udało? To fajnie. Tylko czy to czyni z ciebie znawcę? raczej
    wątpię,a czytając twe wcześniejsze "rady" jestem tego pewien.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 24. Data: 2006-06-29 06:20:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Andrzej Lawa napisał(a) :

    > To i mnie sobie zarejestruj, żałosny patałachu ;->
    > (to oczywiście nie do Bamare, tylko tej palanciny, która go straszy)

    I mnie, i mnie :-D
    Za to, że uważam, że ta firemka jest żałośnie śmieszna,
    dziecinna, niepoważna i używa gróźb mogących być uznane za
    karalne. Ja bym z taką firmą odradzał kontakty biznesowe. Bałbym
    się żeby nie zrobili jakiegoś brzydkiego numeru.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 25. Data: 2006-06-29 09:40:55
    Od: "akala" <a...@o...pl>

    Użytkownik "A" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > googlom sam sobie poradziłem. Dodam ,że moja opinia o tych w todze
    > dotyczy głównie adwokatów. Wystrzegajcie się ich jak diabła.

    a ja ,wybitny "znawco" procedury ,znam przypadek ,że porządny właściciel
    małej firmy zastosował się do takicj głupich rad jak twoje i poszedł do sądu
    bez adwokata, a tam upirdliwiec i kanalia, przyszedł z adwokatem, no i
    teraz ten porządny już od trzech lat ponosi koszty i stara się sprawę
    wyprostować.Mam nadzeję ,że sprawę ostaecznie wygra ,ale straconego zdrowia
    i czasu nikt mu nie zwróci.

    akala

  • 26. Data: 2006-06-29 11:15:12
    Od: Bamare <b...@g...pl>

    naczelny_nr_1 napisał(a):

    > Nie pójdziesz; ta pani, jak mniemam, kompletnie nie wie o czym pisze. Zna się
    > na prawie tak samo jak na komputerach. Pokaż mi jakikolwiek paragraf w KC
    > gdzie mogłaby się przyczepić.

    Od znajomego prawnika dostałem:

    Art. 212. (Kodeks Karny) § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób,
    instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą
    osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą
    poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania
    potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku.

    § 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą
    środków masowego komunikowania,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.

    AD. § 1. Pomówieniem jest każde działanie, które naraża na poniżenie
    osoby w opinii publicznej, także wtedy, kiedy przedstawione fakty są w
    100% prawdziwe. To że Ty masz rację, nie zmienia faktu, iż
    kilkadziesiąt, jeśli nie kilkaset osób uznało panią Aleksandrę
    Kalinowską za nawiedzoną idiotkę.
    Zidentyfikowałeś tę osobę jako dyrektor firmy Exxx Ixxx Cxxxx i podałeś
    linka do jej strony. Poznanie personaliów tej osoby to kwestia chwili.

    AD § 2. Publikacja w internecie spełnia przesłanki tego paragrafu.

    Tak więc ewidentnie może Cię skarżyć.

    --
    Pozdrawiam,

    http://www.BiznesForum.pl - największe forum biznesowe w Polsce

  • 27. Data: 2006-06-29 11:17:52
    Od: Bamare <b...@g...pl>

    naczelny_nr_1 napisał(a):

> [...]

    osoby w opinii publicznej, także wtedy, kiedy przedstawione fakty są w
    100% prawdziwe. To że Ty masz rację, nie zmienia faktu, iż
    kilkadziesiąt, jeśli nie kilkaset osób uznało panią za nawiedzoną idiotkę.
    Zidentyfikowałeś tę osobę jako dyrektor firmy linka do jej strony.

  • 28. Data: 2006-06-29 11:25:33
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Bamare" <b...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > Poznanie personaliów tej osoby to kwestia chwili.
    >
    > AD § 2. Publikacja w internecie spełnia przesłanki tego paragrafu.

    Jest roznica miedzy wyjawieniem ze pan X szef znanej firmy chodzi na chodzi
    na codzien w damskich
    koronkowych stringach, a cytowaniem jakiejs pani ktora sama sobie wystawia
    opinie idiotki.
    Mysle ze sad ta roznice zauwazy, ale masz racje skarzyc to ona moze.

    Daniel

  • 29. Data: 2006-06-29 11:49:23
    Od: Bamare <b...@g...pl>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):

> [...]
    > opinie idiotki.
    > Mysle ze sad ta roznice zauwazy, ale masz racje skarzyc to ona moze.

    Nakazała mi usunąć posty z grupy pl.soc.prawo ponieważ
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&q=www.e-innovat
    ions.info&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&sa=N&tab=wg

    ta informacja źle pokazuje jej firmę w internecie. Dla świętego spokoju
    z wp wykasowali to (za moją prośbą) lecz google już to złapało i nie puści.

  • 30. Data: 2006-06-29 12:13:49
    Od: "Naczelny_nr_1" <n...@g...pl>

    Bamare <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku.

    Jakby nie było, to Ty też zostałeś pomówiony o hackerstwo, które jest chyba
    wymiernym przestępstwem.

    > AD. § 1. Pomówieniem jest każde działanie, które naraża na poniżenie
    > osoby w opinii publicznej, także wtedy, kiedy przedstawione fakty są w
    > 100% prawdziwe.

    Czy to jest czyjść komentarz?