  • 1. Data: 2006-06-28 10:19:36
    Temat: Oskarżony oskarża?
    Od: Bamare <b...@g...pl>

    Witam.

    Byłem zmuszany do wykonania pewnej czynności pod groźbą wszczęcia
    procesu karnego przeciwko mojej osobie. Po rozmowie ze znajomym
    prawnikiem wystosowałem pismo do tej osoby (która mnie szantażuje), że
    gdy dalej będzie wymuszać na mnie wykonanie pewnej czynności pod groźbą
    kary, złożę wniosek do prokuratury o wszczęcie postępowania o groźby
    karalne. Dziś dostałem od osoby która mnie oskarża pismo, że mam ich
    oficjalnie przeprosić za bezpodstawne oskarżenie ich firmy o próbę
    szantażu.

    A o co chodzi? Chodzi o sprawę sprzed kilku dni, zapytałem na grupie
    pl.soc.prawo co mam zrobić, jeśli jakas firma oskarża mnie o
    "shakerowanie" ich strony www, które polegało na tym, że gdy oni wpisali
    zapytanie do wyszukiwarki WP "KTO NA SWOICH STRONACH MA LINK DO NASZEJ
    STRONY WWW" pokazała się strona katalogu firm, którego jestem
    współwłaścicielem. Oczywiście sama firma się dodała do tego katalogu,
    dobrowolnie i za darmo.
    Z wyników wyszukiwarki wp usunięto, po mojej prośbie, wpis mojego
    katalogu. To nie pomogło.

    Nie mam siły już tłumaczyć tej firmie, bo gdy już nie twierdzą że ich
    "shakerowałem" to teraz grożą mi procesem za ujawnienie korespondencji
    ich do mnie (wyiksowałem nazwisko i imię osoby piszącej do mnie) oraz za
    oskarżanie ich o szantaż. Co mam im powiedzieć/zrobić aby dali sobie
    siana? Na siłę szukają jakiegoś haka na mnie, dziennie dostaje ze 3
    emaile z groźbą wystosowania procesu.

  • 2. Data: 2006-06-28 10:46:04
    Temat: Re: Oskarżony oskarża?
    Od: "akala" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Bamare" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sobie siana? Na siłę szukają jakiegoś haka na mnie, dziennie dostaje
    > ze 3 emaile z groźbą wystosowania procesu.

    czytałem twoje poprzednie "posty" ,no i wydaje mi się ,że najlepiej jak im
    zaproponujesz by ci ten proces" zrobili".Mam wrażenie / oczywiście zakładam
    ,że wszystko co naspisałeś jest prawdą/ ,że tam siedzą jacyś dziwni ludzie
    ,którzy nie mają "zielonego pojęcia" na temat ,stron komputerowych
    ,wyszukiwarek itp.Możesz im również zaproponować ,że jak nie przestaną to ty
    ich pozwiesz .Jezęli jednak nadal będą cię nękać to niestety bez rozmowy z
    adwokaten chyba się nie obędzie.Myśle ,że gdy otrzymają pismo od twojego
    adwokata z uprzejmą prośba o zaniechanie nękania ,w głowach ich się
    rozjaśni.
    akala

  • 3. Data: 2006-06-28 10:47:54
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-06-28 12:46 +0200, Użytkownik akala napisał :

> [...]
    > ,że wszystko co naspisałeś jest prawdą/ ,że tam siedzą jacyś dziwni ludzie
    > ,którzy nie mają "zielonego pojęcia" na temat ,stron komputerowych

    Swiete slowa! Moj TZ mialkiedys podobna sytuacje:-) Pomagal kolezance
    robic strone internetowa hodowli psow. No i ona tam miala pare bannerow
    reklamujacych (?) zaprzyjaznione hodowle. A do jednej byl tylko link. TZ
    wszedl na ta podlinkowana strone i na podstawie tego co tam zobaczyl,
    zrobil banner reklamowy, ktory wrzucil na strone mojej kolezanki. I
    dostal maila od tej "reklamowanej" hodowli, ze pozwa go za naruszanie
    praw autorskich!!! Nie dosc, ze im za darmo zrobil banner za darmo i
    reklame, to go jeszcze pozywac chcieli!!!!:-) No to teraz nie ma na
    stronie kolezanki ani linka, ani banera:-)

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 4. Data: 2006-06-28 11:06:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.06.2006 [edymon] <m...@a...pl> napisał/a:
> [...]
    [..]
> [...]
    > reklame, to go jeszcze pozywac chcieli!!!!:-) No to teraz nie ma na
    > stronie kolezanki ani linka, ani banera:-)

    Apropos, myślę że warto też pamiętać o Art. 18.
    1. Autorskie prawa majątkowe nie podlegają egzekucji, dopóki służą twórcy.
    [..]

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2006-06-28 12:05:28
    Temat: [OT]Re: Oskarżony oskarża?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    [edymon] napisał(a):
    [...]
> [...]
    > reklame, to go jeszcze pozywac chcieli!!!!:-) No to teraz nie ma na
    > stronie kolezanki ani linka, ani banera:-)

    No ale akurat może ten banner jakiś strasznie lewy?. Mi kiedyś znajomy
    zaproponował banner za darmo. Jak zobaczyłem jego dokonania, to gdyby je
    gdzieś umieścił, i nie był znajomym, to bym też straszył pozwaniem za
    naruszenie praw autorskich, chociaż chodziłoby mi o szarganie reputacji
    firmy :)

    Mi

  • 6. Data: 2006-06-28 12:17:19
    Temat: Re: [OT]Re: Oskarżony oskarża?
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-06-28 14:05 +0200, Użytkownik mvoicem napisał :

> [...]
    > gdzieś umieścił, i nie był znajomym, to bym też straszył pozwaniem za
    > naruszenie praw autorskich, chociaż chodziłoby mi o szarganie reputacji
    Banner jak banner, ladny byl:-) Jako kobieta mowie:-)

  • 7. Data: 2006-06-28 13:33:29
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A o co chodzi? Chodzi o sprawę sprzed kilku dni, zapytałem na grupie
    > pl.soc.prawo co mam zrobić, jeśli jakas firma oskarża mnie o
    > "shakerowanie" ich strony www,

    to co, znaczy ze te dekle czytaja psp? ;)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2006-06-28 13:40:50
    Od: stern <s...@0...pl>

    rezist.com napisał(a):

    > to co, znaczy ze te dekle czytaja psp? ;)

    ciekawe kiedy dostaniesz pismo z 24 i 216 w treści :D

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 9. Data: 2006-06-28 14:02:00
    Od: Bamare <b...@g...pl>

    stern napisał(a):
    > ciekawe kiedy dostaniesz pismo z 24 i 216 w treści :D

    Pisała do mnie o tym

    (...)
    Ty i twoi kumple, z krorymi polemizowales zalosnie online (nazwiska zostaly
    zarejestrowane, twoje tez jak do mnie dzwoniles) obraziliscie mnie online i
    jezeli znasz sie na prawie to wiesz co to znaczy.
    (...)

  • 10. Data: 2006-06-28 14:06:57
    Od: stern <s...@0...pl>

    Bamare napisał(a):

> [...]
    > zarejestrowane, twoje tez jak do mnie dzwoniles) obraziliscie mnie online i
    > jezeli znasz sie na prawie to wiesz co to znaczy.

    rotfl, no to będzie rozrywki ciąg dalszy.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911