  • 11. Data: 2009-03-12 16:45:53
    Temat: Re: Oplaty za gaz z góry
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości
    news:gpaos9$a4q$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Odnośnie tej Krystyny, to może nie wiesz, ale była kiedyś taka reklama
    > TPSA z Dudkiem i Krystyną z Gazowni, niestety jestem teraz zbyt głupi,
    > by ją znaleźc na youtube. Może kto inny poratuje.

    Alez ja wiem, kto to jest Krystyna z gazowni :) D;atego napisalem
    "pl.soc.jaja":)
    Ale Ty chyba nie zrozumiales problemu, o ktorym ja pisze.
    Rachunki CHYBA nie sa zawyzane. Chodzi o to, ze ja dostaje rachunki do
    placenia raz na 4 - 5 miesiecy, w tym jest rachunek za poprzednie dwa
    miesiace, i na ich podstawie wyliczona prognoza, ile ja zuzyje przez
    nastepne dwa miesiace :)
    Jak rachunek przychodzi na przyklad w marcu, to mam zuzycie gazu w styczniu
    i luty - kiedy idzie mi duzo gazu na ogrzewanie,
    i prognoza na tyle samo na kwiecien i maj, kiedy zuzycie jest o wiele
    mniejsze, ale zaplacic mam o wiele wiecej. W ten sposob dostaje dwa rachunki
    po 500zl na kazdym. Czyli musze na raz zaplacic 1000zl. A jak by
    przychodzili co miesiac, to placil bym w zimie 200-250zl co miesiac, a
    pozniej po 50-70zl miesiecznie. Bylo by to nie tylko dla mnie latwierjsze,
    ale i przejrzystsze.
    Oni to zrobili, bo PODOBNO maja za malo inkasentow. Zwolnili ich w ramach
    oszczednosci, czy jakos tak.

  • 12. Data: 2009-03-12 21:41:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ajgor wrote:
    > Czyli musze na raz zaplacic 1000zl.

    A nie możesz odkładać po 250 zł miesiecznie. Wtedy nie będziesz musiał
    płacić na raz?

> [...]
    > ale i przejrzystsze.
    > Oni to zrobili, bo PODOBNO maja za malo inkasentow. Zwolnili ich w ramach

    Nie ma sprawy. Ale do każdego rachunku będzie doliczone 20 zł opłaty
    stałej. Odpowiada ci? Wtedy będzie i na inkasentów i ty będziesz miał
    rachunki co miesiąc.

  • 13. Data: 2009-03-13 10:30:27
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > A nie możesz odkładać po 250 zł miesiecznie. Wtedy nie będziesz musiał
    > płacić na raz?

    Nie łatwo jest odłożyć coś co miesiąc :)

    > Nie ma sprawy. Ale do każdego rachunku będzie doliczone 20 zł opłaty
    > stałej. Odpowiada ci? Wtedy będzie i na inkasentów i ty będziesz miał
    > rachunki co miesiąc.

    Czyli zwykly szantaż. Albo zrobimy jak nam sie podoba, albo płac frajerze.

  • 14. Data: 2009-03-13 10:41:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości news:

    > Czyli zwykly szantaż.

    Nie.
    Po prostu brak dokładania do Twojego interesu.

    >Albo zrobimy jak nam sie podoba, albo płac frajerze.

    A Ty myślałeś, że ktoś Ci zrobi dobrze za darmo?

  • 15. Data: 2009-03-13 15:49:43
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    > A Ty myślałeś, że ktoś Ci zrobi dobrze za darmo?

    Przy obecnych zlodziejskich cenach gazu jeszcze Ci przez palce (zeby nie
    powiedziec przez gardlo) przeszly slowa "za darmo"?
    Za to co im place, co miesiac powinni mi przynosic rachunek w zebach i na
    kolanach.

  • 16. Data: 2009-03-13 22:43:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    > Przy obecnych zlodziejskich cenach gazu

    Gazu, a nie opłat za odczytywanie liczników.
    Jak coś jest drogie, to masz prawo domagać się sponsorowania przez
    sprzedawcę?

  • 17. Data: 2009-03-14 09:33:01
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Gazu, a nie opłat za odczytywanie liczników.
    > Jak coś jest drogie, to masz prawo domagać się sponsorowania przez
    > sprzedawcę?

    Wolne zarty. Wiesz co? Ja mieszkam na trzecim pietrze. Zeby do mnie wejsc,
    trzeba przejsc po 70-ciu schodkach, i przez bramę. Może mi policzą za każdy
    schodek po 2 zl, i za bramę ze 20? Nie chcą chodzić, niech nie chodzą. Ja im
    sam mogę zadzwonić i podać. Tylko oni się na to nie zgadzają.

  • 18. Data: 2009-03-14 11:38:08
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    Ja po prostu zuzywam gaz, wiec place za gaz. Inkasentow nie uzywam, wiec
    czemu mam za nich placic?
    Jak gazownia ich uzywa to niech im sama placi.
    Ale termat nie byl o uzywaniu inkasentow. Chcialem sie dowiedziec, czy
    gazownia ma prawo okreslac mi oplate za gaz, ktory dopiero zuzyje w
    przyszlosci, czyli za usluge z gory, jesli jeszcze nie wiadomo, ile tak na
    prawde ta usluga bedzie warta.
    Czy to nie jest naduzywanie pozycji monopolisty?

  • 19. Data: 2009-03-31 19:44:31
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    > schodek po 2 zl, i za bramę ze 20? Nie chcą chodzić, niech nie chodzą. Ja im
    > sam mogę zadzwonić i podać. Tylko oni się na to nie zgadzają.
    U mnie muszą sie zgadzać, bo inkasentów puszczają między 7 a 15, kiedy i ja
    pracuję.Od paru lat juz
    podaję im stan na gębę( kartka w drzwi lub telefon)

    A przecież można by było to zrobić via internet, rachunek pocztą, lub umyślnym i
    wszystko by
    potaniało. (Oczywiście tak sobie naiwnie pomyślałem)
    R.

  • 20. Data: 2009-03-31 21:42:05
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Rentier" napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A przecież można by było to zrobić via internet, rachunek pocztą, lub
    > umyślnym i wszystko by potaniało. (Oczywiście tak sobie naiwnie

    Nic by nie potanialo. Polacy to narod totalnych popieprzonych chciwych
    wyłudzaczy. Wszedzie szukaja pretekstu do podniesienia ceny. Jak by Ci
    zrobili platnosci za internet, to nie odjeli by za inkasentow, a doliczyli
    by za obsluge za internet.
    Taka polska mentalnosc. Zedrzec, okrasc, wyludzic, a jak Ci sie nie podoba,
    to spadaj. Mozesz nie kupowac.
    Jak polski handlowiec nie zarobi na czyms 200-300 procent, to placze, ze mu
    sie nie oplaci. Znam takie przypadki, gdzie przez przypadek sie wygadali,
    jakie maja dochody na czysto. Tak, jak napisalem: 200-300 procent to norma.