  • 1. Data: 2009-03-11 16:25:57
    Temat: odszkodowanie za upadłość firmy ?
    Od: a...@i...pl

    Witam
    prowadzę firmę transportowa TIR i jedyne moje auto uległo uszkodzeniu
    w wyniku wypadku spowodowanego wiszącymi zbyt nisko kablami
    telefonicznymi.
    auto uległo kasacji i ubezpieczalnia (moje AC) wypłaci mi kwotę
    ubezpieczenia. - oczywiście w późniejszym terminie szkoda będzie
    przepisana na właściciela kabli.
    Moim pytaniem jest czy i w jaki sposób mogę żądać odszkodowania za
    postój samochodu (w końcu firma obecnie nie zarabia a koszty są bez
    zmian) a jak szybko nie załatwię nowego auta grozi mi ogłoszenie
    upadłości.