  • 1. Data: 2002-06-17 10:13:59
    Temat: Opłata za paszport dla studenta ...
    Od: "Marcin Oździński" <m...@s...pl>

    Witam !!!
    Czy coś się zmieniło w sprawie opłat za paszporty tzn. czy tylko studenci
    studiów stacjonarnych (dzienni) są uprawnieni do zniżki 50% ???
    Rok temu słyszałem o skardze do NSA/Trybunału konstytucyjnego w tej sprawie
    ale nie znam rozstrzygnięcia.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-06-17 10:15:01
    Temat: Re: Opłata za paszport dla studenta ...
    Od: "Radosław Sydor" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > studiów stacjonarnych (dzienni) są uprawnieni do zniżki 50% ???
    > Rok temu słyszałem o skardze do NSA/Trybunału konstytucyjnego w tej

    składałem wniosek niecały miesiąc temu i płaciłem 100% a jestem
    studentem studiów zaocznych :(
    Lancek

  • 3. Data: 2002-06-17 10:19:39
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Użytkownik "Marcin Oździński" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > studiów stacjonarnych (dzienni) są uprawnieni do zniżki 50% ???
    > Rok temu słyszałem o skardze do NSA/Trybunału konstytucyjnego w tej

    Dzienni zawsze mieli 50 % upustu. Skarga dotyczyla zaocznych i wieczorowych
    ktorzy takiego prawa nie maja do dzis.

    Cezar

  • 4. Data: 2002-06-17 15:25:04
    Od: "Karolina" <c...@t...pl>

    ale aby miec znizke trzeba przyjsc albo z indeksem i wpisem na nastepny
    semsetr, albo zaswiadczeniem z dziekanatu ze sie jest studentem.
    J skladalam niecaly miesiac temu i po okazaniu takiego zaswiadczenia Pani od
    razu kazala zaplacic 50 %
    Pozdrawiam
    Karolina

  • 5. Data: 2002-06-17 15:27:35
    Od: "Bartłomiej Jan Dziąba" <r...@s...lex.pl>

  • 6. Data: 2002-06-17 21:59:28
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    Witam. Trzeba mowic ze sie dziennie studiuje i koniec!!! W legityamcji u
    mnie akurat jest tylko pieczatka uczelni!

    MIchal

  • 7. Data: 2002-06-18 13:10:23
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "michal" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Trzeba mowic ze sie dziennie studiuje i koniec!!! W
    legityamcji u
    > mnie akurat jest tylko pieczatka uczelni!

    W Urzędzie Paszportowym " się nie mówi" lecz "się składa dokumenty".
    Jeżeli jesteś studentem studiów zaocznych to AFAFIK ulga Ci się nie
    należy, wprowadzając w błąd URZĘDNIKA narażasz się na konsekwencje.
    Poggogluj trochę jakie.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 8. Data: 2002-06-19 14:21:52
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    A co Panstwo ma Twoja baze danych gdzie studiujesz? Osobiscie nie slyszalem
    o rejestrze studentow! Wg mnie obowiazek sprawdzenia posiadaja rejonowe
    biura paszportowe - i to wsio.

    Michal