    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opłata parkingowa - każda godzina inaczej
    Date: Thu, 21 May 2015 15:50:14 +0200

    Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-05-21 o 14:56, Liwiusz pisze:
    >Przy płaceniu w parkomacie faktycznie związku nie ma.
    >Znakomita większość kierowców kupuje bilety parkingowe w urzędzie w
    >kasie. Kasuje przez skreślenie odpowiednich okienek. Muszą mieć zatem
    >komplet na "każdą okazję".
    >DOdam, że płacąc za 1 godzinę biletem, gdy się okaże, że muszę zostać
    >dłużej, a nie mam biletu za 2,20 to nie mogę skasować kolejnego za
    >2,00 (ani nawet 2x2,00) ani nie mogę dokupić drugiej godziny w
    >parkomacie, bo ten nie ma takiej opcji.

    No coz, wypelniasz drugi bilet, wystawiasz, stary do schowka
    (przechowywac przez 5 lat) i nikt sie czepial nie bedzie, mimo, ze nie
    ujsciles ceny cennikowej :-)

    We wroclawiu problemu biletow nie ma - sprzedaja parkomaty,
    przeliczaja grosze na minuty zgodnie z cennikiem, ile wrzucisz, tyle
    bedziesz mogl parkowac - czas koncowy wydrukowany na bilecie.
    Aczkolwiek jak pisalem - wpisuje sie numer rejestracyjny auta, to
    tylko czekac, kiedy parkomaty zmadrzeja i policza po naleznej stawce,
    albo co gorsza urzad przysle wezwanie do uregulowania niedoplaty :-)

    J.