  • 11. Data: 2006-09-22 07:28:02
    Temat: Re: Onet odpowiedzialny za poparzenie gorącą kawą
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 21-09-2006 o 23:26:36 Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

    > Mieli się wziąć za te reklamy i nic.

    Ja mam gorsza wiadomosc ... wzieli sie. A po kontroli kazalo sie, ze
    wszystko w normie. W ramach tego samego wziecia skrocili tez czas
    pierwszej reklamy w przerwie filmu ... i faktycznie skrocono. Puszczaja
    zamiast 10 minut: 5 minut reklam, 5 minut zapowiedzi filmowych i znowu 5
    minut reklam :P

    > Mnie już ręka boli od przyciszania tych bandyckich (bo przecież nie
    > zwierzęcych) wrzasków. Nie wszyscy mieszkają w willach, gdzie telewizory
    > mogą sobie ryczeć na full.

    Przycisk 'mute' to u nas najwazniejszy przycisk na pilocie i dlatego
    wybralismy takiego pilota zeby byl najwiekszy :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 12. Data: 2006-09-22 15:48:56
    Od: "kysio" <k...@c...pl>

    > Czy przy wejściu na stronę nie powinno być informacji "uwaga, na stronie
    > wyskakują straszące okienka"?

    Trzeba dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach. Klient w krawacie jest
    mniej awanturujący się

  • 13. Data: 2006-09-23 09:17:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    AnyMouse <A...@p...pl> napisali:
    > Oglądam stronę onetu. Cisza, spokój ... piję kawę ... i nagle wyskakuje
    > jeden z ich wspaniałych popupów, który ryczy i coś gada :-)

    Chyba w opcjach przegladarki mozna zaznaczyc, zeby nie odtwarzala
    dzwiekow?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 14. Data: 2006-09-23 19:21:55
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrneh9uot.2gl.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...

    > Chyba w opcjach przegladarki mozna zaznaczyc, zeby nie odtwarzala
    > dzwiekow?

    ale czemu ja mam coś ustawiać w swojej przeglądarce, soro to na stronie
    onetu wyje jakiś wyjec :-)

  • 15. Data: 2006-09-23 19:49:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    AnyMouse <A...@p...pl> napisali:
    > ale czemu ja mam coś ustawiać w swojej przeglądarce, soro to na stronie
    > onetu wyje jakiś wyjec :-)

    Bo nie chcesz sluchac jak wyjec wyje?
    Jest jeszcze druga opcja - nie wchodzic na strone onetu:)

  • 16. Data: 2006-09-24 12:56:42
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    Użytkownik "grizz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jest nawet taka nagroda ustalona na cześć kobiety, która popażyła się kawą
    > McDonaldsie - wylała ją podczas kłótni z koleżanką czy jakoś tak ;)
    > I McD zapłacił, bo nie było ostrzeżenia na kubku, że kawa jest gorąca.

    Dzwonią..
    A było tak:
    Pani zestaw (w tym kawę) w Mc Drive. Kanapki wrzuciła na siedzenie obok. A
    kawę postawiła miedzy nogami. I ruszyła..
    No i wiecie już gdzie ta gorąca kawa (bez ostrzegawczego napisu) sie
    znalazła..

    Pzdr
    Brodek

  • 17. Data: 2006-09-25 06:06:45
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Użytkownik "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kawę postawiła miedzy nogami. I ruszyła..
    > No i wiecie już gdzie ta gorąca kawa (bez ostrzegawczego napisu) sie

    na dachu? :-)

  • 18. Data: 2006-09-26 16:14:24
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > zamiast 10 minut: 5 minut reklam, 5 minut zapowiedzi filmowych i znowu 5
    > minut reklam :P

    Nie rozumiem troche tego dzialania, bo chocby nie wiem jak fajny byl film,
    to ja po 10-15 minutach juz nie pamietam, ze go ogladalem i przelaczam "te
    nudne i glosne reklamy" ;-) Strzelaja sobie samoboja i tyle...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 19. Data: 2006-09-26 22:42:51
    Od: m...@g...com

    Tiger wrote:

    > Nie rozumiem troche tego dzialania, bo chocby nie wiem jak fajny byl film,
    > to ja po 10-15 minutach juz nie pamietam, ze go ogladalem i przelaczam "te
    > nudne i glosne reklamy" ;-) Strzelaja sobie samoboja i tyle...

    Tyle że gdzie indziej masz zapowiedzi akurat w tym czasie.

    p. m.