  • 1. Data: 2006-09-21 15:25:22
    Temat: "Potwiedzenie sald" - jaka moc ma dokument?
    Od: Jasek' <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Na poczatku roku otrzymalem od spoldzielni mieszkaniowej
    (niespodziewanie) - potwierdzenie sald (o ile nie przekrecilem nazwy
    dokumentu). Na zestawieniu figuruja 4 pozycje (pisze z pamieci) - udzial
    czlonkowski, oplata wpisowa, wklad budowlany, dodatkowe oplaty. Wszystko
    gra, zaplacono 100%, pieczatki, podpisy...
    Kilka miesiecy pozniej otrzymuje "rozliczenie koncowe" budowy, w ktorym
    figuruje zsumowana kwota 4 w/w pozycji + doplata. Jednakze zsumowana
    kwota zostala pomniejszona o kilkaset zlotych, ktore po dalszych
    wyjasnieniach, sa brakujacym wkladem czlonkowskim - przypominam -
    ktorego wniesienie zostalo potwierdzone wczesniej.
    Czy "potwierdzenie sald" jest dokumentem potwierdzajacym w majestacie
    prawa dokonanie wplaty i nie musze bawic sie w szukanie swistkow wplat?
    Pytanie wtore - czy zobowiazania do SM - jak na przyklad to - ulegaja
    przedawnieniu - jesli tak to po jakim czasie?

    Dziekuje,
    Jacek

    PS. Przez przypadek wyslalem ta wiadomosc za soc.prawo.podatki. Mam
    nadzieje, ze cancel zostal zroboiny w pore.

  • 2. Data: 2006-09-22 21:59:34
    Temat: Re: "Potwiedzenie sald" - jaka moc ma dokument?
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

    > Czy "potwierdzenie sald" jest dokumentem potwierdzajacym w majestacie
    > prawa dokonanie wplaty i nie musze bawic sie w szukanie swistkow wplat?

    Tak musisz odszukać dokumenty potwierdzające wpłatę.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-09-23 08:48:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Sep 2006, intercomln wrote:

    > Tak musisz odszukać dokumenty potwierdzające wpłatę.

    Czekaj... słowo "tak" znaczy coś dokładnie przeciwnego niż reszta
    zdania :)
    Możesz wyjaśnić? Poprzednik pytał: "czy NIE muszę szukać..."

    pzdr. Gotfryd