  • 1. Data: 2006-09-21 15:09:22
    Temat: Przerejestrowanie samochodu na żonę.
    Od: "Gumis" <g...@n...zlyadress.pl>

    Witam,
    Wyjeżdzam, i chciałbym przerejestrować samochód na żonę.
    Jakich opłat mam się spodziewać. Z żoną mam wspólnotę majątkową tak więc nie
    podlega to pod darowiznę.
    Może ktoś coś takiego już przerabiał?
    Proszę nie pytać dlaczego to robię.

    Dziekuję.

  • 2. Data: 2006-09-22 08:03:41
    Temat: Re: Przerejestrowanie samochodu na żonę.
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    Gumis napisał(a):

    > Proszę nie pytać dlaczego to robię.

    No właśnie odpowiedź na to pytanie pozwoliłaby Ci udzielić rady. Z tego
    co podałeś żona jest współwłaścicielem samochodu, więc co najwyżej
    możesz wpisać ją do dowodu rejestracyjnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 3. Data: 2006-09-22 13:58:21
    Od: "Gumis" <g...@n...zlyadress.pl>

    "Sebcio" <s...@w...com> wrote in message

> [...]
    > co podałeś żona jest współwłaścicielem samochodu, więc co najwyżej
    > możesz wpisać ją do dowodu rejestracyjnego.

    Tak to mogę zrobić, ale chodzi o to aby w dowodzie rejestracyjnym była TYLKO
    żona.
    W tym przypadku musze udać się jeszcze raz do urzędu aby skreślić mnie z
    dowodu.
    Nie można by tego załatwić za jednym razem?

    Pozdrawiam,
    G.