  • 1. Data: 2006-09-21 18:17:22
    Temat: dowod bez adresu zameldowania
    Od: "nonamerican" <n...@a...an>

    Tak się zastanawiałem co robią służby porządkowe i kontrolerzy z osobą
    która posiada taki dowód? przecież nigdzie nie mogą jej wysłać mandatu.
    Czyżby brak adresu był sposobem na bezkarność?

  • 2. Data: 2006-09-22 12:57:43
    Temat: Re: dowod bez adresu zameldowania
    Od: "Michał" <c...@t...cy(rot13)>

    Użytkownik "nonamerican" <n...@a...an> napisał w wiadomości
    > Tak się zastanawiałem co robią służby porządkowe i kontrolerzy z osobą
    > która posiada taki dowód? przecież nigdzie nie mogą jej wysłać mandatu.
    > Czyżby brak adresu był sposobem na bezkarność?

    a widziałeś kiedys taki dowód ?? bo ja nigdy ;))

  • 3. Data: 2006-09-22 16:30:29
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Michał napisał(a):
    > Użytkownik "nonamerican" <n...@a...an> napisał w wiadomości
    >
    > a widziałeś kiedys taki dowód ?? bo ja nigdy ;))

    A ja widziałem.W dowodzie napisane jest "brak" w polu "adres zameldowania".

  • 4. Data: 2006-09-23 07:23:17
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > a widziałeś kiedys taki dowód ?? bo ja nigdy ;))

    zajmujesz sie kontrola dowodów osobistych? ile ich widziales?
    Każda osoba, ktora jest obywatelem polskim i nie posiada miejska
    pobytu/zameldowania/zamieszkania na terenie Polski posiada taki wlasnie dowód. To
    chyba logiczne dość.

    Wojtek

  • 5. Data: 2006-09-23 09:22:23
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    nonamerican napisał(a):
    > Tak się zastanawiałem co robią służby porządkowe i kontrolerzy z osobą
    > która posiada taki dowód? przecież nigdzie nie mogą jej wysłać mandatu.
    > Czyżby brak adresu był sposobem na bezkarność?

    raczej sposobem na problemy. brak adresu stalego zamieszkania jest
    podstawa zatrzymania przy wykroczeniach, aresztu przy podejrzeniu
    przestepstwa.

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 6. Data: 2006-09-23 21:56:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 23 Sep 2006 11:22:23 +0200, Bungo napisał(a):

    > raczej sposobem na problemy. brak adresu stalego zamieszkania jest
    > podstawa zatrzymania przy wykroczeniach, aresztu przy podejrzeniu
    > przestepstwa.

    a potem dodatkowej kary z k.w.

    Rozdział XVIII
    Wykroczenia przeciwko obowiązkowi ewidencji

    Art. 147.
    § 1. Kto nie dopełnia ciążącego na nim obowiązku meldunkowego,
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.
    § 2. Kto, będąc do tego obowiązany, nie zawiadamia właściwego organu o
    niedopełnieniu
    przez inną osobę ciążącego na niej obowiązku meldunkowego,
    podlega karze grzywny albo karze nagany.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    do http://groups.google.pl wpisz 'kw1618' i sortuj wg daty

  • 7. Data: 2006-09-24 21:49:08
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 23-09-2006 o 23:56:55 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > § 1. Kto nie dopełnia ciążącego na nim obowiązku meldunkowego,
    > podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.

    To gdzie ma sie zameldowac bezdomny? Wydaje mi sie, ze wpisanie w dowodzie
    'brak' jest juz dopelnieniem obowiazku meldunkowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 8. Data: 2006-09-25 00:04:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > a potem dodatkowej kary z k.w.
    >
    > Rozdział XVIII
    > Wykroczenia przeciwko obowiązkowi ewidencji

    Czytaj uważnie wątek. Chodziło o DO kogoś, kto NIE MA stałego miejsca
    zamieszkania.

    A obowiązek meldunkowy polega na tym, żeby aktualizować zmiany miejsca
    pobytu/zamieszkania, a nie na obowiązku zameldowania nawet, jeśli się
    mieszka "pod mostem".

    Za "włóczęgostwo" już nie zamykają w więzieniach ;->