  • 1. Data: 2006-09-21 18:21:38
    Temat: Onet odpowiedzialny za poparzenie gorącą kawą
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Oglądam stronę onetu. Cisza, spokój ... piję kawę ... i nagle wyskakuje
    jeden z ich wspaniałych popupów, który ryczy i coś gada :-)

    Oczywiście przestraszyłem się i ... wylałem na siebie kubek gorącej kawy ;-)

    Czy mogę pozwać onet?

    Czy przy wejściu na stronę nie powinno być informacji "uwaga, na stronie
    wyskakują straszące okienka"?

    Tak samo działa reklama w TV. Telewizor gra cicho ... i nagle jak ni ryknie
    ...a to reklama właśnie :-)

  • 2. Data: 2006-09-21 18:25:34
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    AnyMouse wrote:

> [...]
    > wyskakują straszące okienka"?
    >
    > Tak samo działa reklama w TV. Telewizor gra cicho ... i nagle jak ni

    W USA tak ;)

    Jest nawet taka nagroda ustalona na cześć kobiety, która popażyła się kawą w
    McDonaldsie - wylała ją podczas kłótni z koleżanką czy jakoś tak ;)
    I McD zapłacił, bo nie było ostrzeżenia na kubku, że kawa jest gorąca.

    Jak coś pomieszałem, to prosze o poprawienie.
    --
    #==||==========================[ http://grizz.pl/ ]========================-
    Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.

  • 3. Data: 2006-09-21 19:17:21
    Od: "Angie" <honeybabe@(CIACH)poczta.fm>

    Użytkownik "grizz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >popażyła się

    Co zrobiła?

    Angie

  • 4. Data: 2006-09-21 19:35:05
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    CIACH wrote:

    > Użytkownik "grizz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co zrobiła?
    >
    > Angie
    poparzyła*

    Dzięki.

  • 5. Data: 2006-09-21 19:39:57
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czy mogę pozwać onet?

    możesz.

    :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2006-09-21 19:46:10
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 21-09-2006 o 20:25:34 grizz <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > I McD zapłacił, bo nie było ostrzeżenia na kubku, że kawa jest gorąca.
    >
    > Jak coś pomieszałem, to prosze o poprawienie.

    Chyba bylo nawet prosciej ... zwyczajnie napila sie tej kawy a nie bylo na
    kubku owego napisu.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 7. Data: 2006-09-21 19:49:42
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > I McD zapłacił, bo nie było ostrzeżenia na kubku, że kawa jest gorąca.

    A nie znasz szczegółów sprawy i siejesz dezinformację ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2006-09-21 20:45:53
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    rezist.com napisał(a):

    > możesz.
    >
    > :>

    a wygrać tą sprawę? :P

  • 9. Data: 2006-09-21 21:14:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *AnyMouse* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

> [...]
    > jeden z ich wspaniałych popupów, który ryczy i coś gada :-)
    >
    > Oczywiście przestraszyłem się i ... wylałem na siebie kubek gorącej kawy ;-)

    Oczywiście ten popup to taka ręka, która Ci przyłożyła?
    A może to Twoja wina - ja mam taką przeglądarkę, że nie muszę się
    kawą oblewać.
    Weź pozwij Microsoft, że jego przeglądarka na to pozwala. Ale uważaj,
    bo jeden taki już groził, że MS pozwie... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 10. Data: 2006-09-21 21:26:36
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    AnyMouse napisał(a):

    > Tak samo działa reklama w TV. Telewizor gra cicho ... i nagle jak ni ryknie
    > ...a to reklama właśnie :-)

    Mieli się wziąć za te reklamy i nic.
    Mnie już ręka boli od przyciszania tych bandyckich (bo przecież nie
    zwierzęcych) wrzasków. Nie wszyscy mieszkają w willach, gdzie telewizory
    mogą sobie ryczeć na full.

    --
    Kaja