    Subject: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 13 Feb 2016 21:10:41 +0100

    W dniu 13-02-16 o 20:54, witek pisze:

    > np tak
    > http://www.wykop.pl/link/3005011/nielegalny-pomiar-i
    skra-1-proba-wejscia-w-posiadanie-prawa-jazdy/

    Policjanci nieporadni i tyle. Po wydaniu zgodnego z prawem polecenia i
    odmowy jego wykonania poucza się dla porządku kierującego o zamiarze
    użycia środków przymusu bezpośredniego, a następnie wywleka go z
    samochodu, bo skąd policjant wie, czy zamiast zadzwonienia do prawnika
    facet pistoletu ze schowka nie wyjmie albo nie podejmie próby ucieczki.

    To nagranie może być fajnym materiałem szkoleniowym jak się nie powinno
    robić. Pomijam, że policjant w złym miejscu stoi i powinien przy takim
    kłopotliwym kliencie stać za słupkiem, a drugi gdziekolwiek, ale nie za
    pierwszym, by nie można był ich jednocześnie ostrzelać.