  • Data: 2016-02-13 22:24:10
    Temat: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-02-16 o 21:21, witek pisze:
> [...]
    skra-1-proba-wejscia-w-posiadanie-prawa-jazdy/

    > jakiego zgodnego z prawem polecenia?
    > Nie przypominam sobie, ze tam takowe padło.
    > Mogli mu kazać wysiąść z samochodu, ale tego nie zrobili.

    Ale oni chcieli dokument. Facet poza samochodem - ich zdaniem - nie był
    im potrzebny. Nie podejmuję się ocenić, czemu.

    > taaa
    > A nastepnie wylatuje z pracy za przekroczenie uprawnien.
    > To, że duża część policjantów jeszcze pracuje wynika tylko z tego, że
    > ludziom się nie chce.

    Chce. Chce. Witku muszę Cię zmartwić, że kilka razy przerabiałem taką
    skargę - włącznie z zawiadomieniem o przestępstwie - i nigdy nikt nie
    uznał tego za nielegalne. Przy czym w 99% wypadków grzeczne, acz
    stanowcze wyjaśnienie kierującemu, że za chwilę będzie "bardziej siłowo"
    wystarcza do ostudzenia zapału.

    Witek! Takie legendy powstają właśnie z nieporadności policjantów. Ta
    nieporadność nie zawsze bywa przez nich zawiniona zresztą. Każdy kiedyś
    się uczył. Czasem policjanci po prostu nie chcą się dla "pierdoły"
    szarpać z "idiotą", a ludziom się wydaje, że tak powinno być.