  • Data: 2016-02-13 23:37:28
    Temat: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/13/2016 2:59 PM, Robert Tomasik wrote:

    > No właśnie.

    No i co no właśnie?

    > To, że normalnie policjant prosi nie zmienia tego, że jest to polecenie
    > - po prostu wyrażone w kulturalny sposób. Nie zawsze się wrzeszczy: "Na
    > ziemię, kurwa, na ziemię!". Czasem wystarczające bywa polecenie "Pan
    > będzie uprzejmy się położyć, bo jak nie, to przestrzelę stopę". Jak
    > zarepetujesz pistolet, to działa naprawdę.

    > Obowiązek wynika z polecenia - i poprzestańmy na tej konstatacji, bo nie
    > chce mi się wymyślać na siłę.

    i na jakiej podstawie prawnej.
    Podaj jakikolwiek paragraf.

    Jak ci policjant powie proszę tu stanąć na uszach to bedziesz to
    argumentował w ten sam sposób?

    > Jest. To Ty uparłeś się przy swoim punkcie widzenia.

    Podaj przepis nakazujący mi wreczenie policjantowi dokumentów do ręki.
    Jest taki zwyczaj co nie znaczy ze jest taki przepis.

    > Z polecenia policjanta. Nie znajdziesz na wszystko ustaw i rozporządzeń.

    Na podstawie czego policjant moze mi wydawac dowolne polecenia wg jego
    widzimisie.

    Sa ustawy konkretnie okreslajace kiedy w jakim zakresie policjant moze
    wydawac polecenia.
    I tylko tyle.

    > Jak się kierowcy nie podoba, to po wykonaniu polecenia może sobie pisać
    > skargę na policjanta, że mu kazał.

    Prosze natychmiast wyciągnąć fiuta!
    Po czym wyciągasz i piszesz skargę na policjanta.
    Juz to widzę.

    To, co jest na podlinkowanym przez
    > Ciebie filmie "woła po prostu o pomstę do nieba". Normalnie facet już
    > gdzieś koło 1:41 nagrania powinien leżeć na asfalcie skuty kajdankami -
    > z poprawką na uprzedzenie o użyciu ŚPB, które może by go sprowadziło na
    > ziemię.

    A wiesz czemu nie leżał? Bo policjanci dobrze wiedzieli, że nie mają do
    tego podstawy.

    Za duzo sie amerykanskich filmow naoglądałeś.

    Jak bedziesz odpisywał to pisz proszę konkretnymi paragrafami.
    Jak nie znasz paragrafów to nie odpisuj.