  • Data: 2016-02-14 09:37:09
    Temat: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-13 o 23:56, witek pisze:

    > W drugą stronę też to działa.
    > Podanie policjantowi paru paragrafów o trybie jego postępowania bardzo
    > studzi ich zapał do nieregulaminowego postępowania.

    Kiedyś (bardzo dawno temu) miałem okazję jako pasażer
    uczestniczyć w zatrzymaniu takiego znającego paragrafy kierowcy.
    I jest to prawda, że na kilka rzuconych paragrafów policjant
    rezygnuje z dalszych czynności, bo czuje się niepewnie.

    Ale czy naprawdę zatrzymują was do kontroli tak często
    i postępowanie policji jest tak nieregulaminowe, że aż trzeba
    odgrywać twardziela i miotać paragrafy? Czy naprawdę każą
    wam stawać na uszach czy każdorazowo robią jakieś
    upokarzające przeszukania czy coś podobnego?
    Może jeździcie w sposób, który skłania policję do bardziej stanowczych
    zachowań?
    Ile razy statystycznie w roku czy na przejechane tysiące km macie kontakt
    z policjantem, żeby wypracowywać sobie jakieś wzorce zachowań stosownie
    do naruszanych paragrafów czy nieregulaminowych zachowań.