  • 1. Data: 2020-06-08 09:39:09
    Temat: Oj tam oj tam jakas smierc na komendzie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/rzeszow/kolbuszowa-smierc
    -na-komendzie-po-uzyciu-paralizatora-przez-policjant
    ow/vyhbwwk
    Przecież to w Ameryce biją Murzynów.

  • 2. Data: 2020-06-08 12:48:03
    Temat: Re: Oj tam oj tam jakas smierc na komendzie [Kolbuszowa (2020), paralizator]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > https://wiadomosci.onet.pl/rzeszow/kolbuszowa-smierc
    -na-komendzie-po-uzyciu-paralizatora-przez-policjant
    ow/vyhbwwk
    > Przecież to w Ameryce biją Murzynów.

    "Sprawą zajęła się prokuratura, która zabezpieczyła nagrania z
    monitoringu na komendzie."
    Monitoring na komendzie działał bez "luk"? CUD!

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2020-06-08 14:42:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2020 o 12:48, A. Filip pisze:

    > "Sprawą zajęła się prokuratura, która zabezpieczyła nagrania z
    > monitoringu na komendzie."
    > Monitoring na komendzie działał bez "luk"? CUD!

    A kto powiedział, że bez luk? Na zabezpieczyli nagrania, co na nich jest
    i która kamera nie działała to się okaże.

    Koronawirusowa kartka na drzwiach komisariatu "zastanów się czy napewno
    chcesz wejść - szanuj zdrowie i życie" nabiera nowego znaczenia...

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-06-08 16:01:22
    Temat: Re: Oj tam oj tam jakas smierc na komendzie
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > https://wiadomosci.onet.pl/rzeszow/kolbuszowa-smierc
    -na-komendzie-po-uzyciu-paralizatora-przez-policjant
    ow/vyhbwwk
    > Przecież to w Ameryce biją Murzynów.

    I gdzie protesty? Nie ma protestów...

    --
    Siedzi dwóch facetów w knajpie, rozmawiają i piją piwo, w pewnej chwili
    jeden pyta :

  • 5. Data: 2020-06-08 21:50:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Jun 2020 14:01:22 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > I gdzie protesty? Nie ma protestów...

    No nie ma. Kilkanaście śmierci na komendach rocznie, tych o których
    wiemy. To się nazywa społeczny koszt użyteczności policji. Najwyraźniej
    wciąż w ocenie społeczeństwa koszt nie przewyższa korzyści. Co nie
    znaczy że nie mogło by być lepiej.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2020-06-08 21:57:25
    Od: z <...@...pl>

    Ale ludzi na ulicach ginie.
    To ten podły Kaczyński z za znaku nóżkę podstawia ;-)

  • 7. Data: 2020-06-08 22:20:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    wiemy. To się nazywa społeczny koszt użyteczności policji. Najwyraźniej
    wciąż w ocenie społeczeństwa koszt nie przewyższa korzyści. Co nie

    PS. A fuj, przez przeoczenie wypowiedziałem się w wątku niejakiego
    ąckiego. Przepraszam...
    --
    Jacek
    I hate haters.