  • 61. Data: 2003-07-21 14:37:46
    Temat: Re: Office XP OEM - licencja [EOT]
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Olgierd wrote:
    > Wielce Czcigodny poilkj p...@g...pl popełnił następującą
    > wiadomość bfg621$u7$...@a...dialog.net.pl:

    > Najlepsze, że znają go też na pl.news.morplik ;)
    > Musi być niezły aparat ;)

    Przejrzyj sobie archiwa newsow, to byla znana historia w usenecie. To
    juz klasyka polskiego usenetu :)

    wer

  • 62. Data: 2003-07-21 15:22:11
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Arek wrote:

    > Nie mają, a Ty ciągle pajacujesz jako aninom, pokaż swoją twarz bohaterze,
    > czy też zwykłym tchórzem i szmatą jesteś?
    >
    > Acha - jeszcze raz publicznie mnie znieważysz, a rozmaruję Twoją gębę na
    > betonie.
    >
    > Arek

    Swoja droga to podpada pod grozbe karalna :) Znajomosc KK rowna znajomosci
    Prawa autorskiego, czyli zero.

    wer

  • 63. Data: 2003-07-21 15:22:14
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny wer w...@w...tnijto.pl popełnił następującą wiadomość
    3...@w...tnijto.pl:

    > Przejrzyj sobie archiwa newsow, to byla znana historia w usenecie. To
    > juz klasyka polskiego usenetu :)

    Widzę, że muszę ;) Dzwonił do mnie, dziwny człowiek. Może jeszcze zadzwoni.

    --
    Olgierd

  • 64. Data: 2003-07-21 15:36:17
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny wer w...@w...tnijto.pl popełnił następującą wiadomość
    3...@w...tnijto.pl:

    > Swoja droga to podpada pod grozbe karalna :) Znajomosc KK rowna
    > znajomosci Prawa autorskiego, czyli zero.

    Arnoldzie Buzdyganie, niniejszym znieważam cię publicznie! I twierdzę, iż
    nie jesteś żadnym Buzdyganem lecz nabzdyczonym, nierozważnym,
    zakompleksionym człowieczkiem - słyszałem twój głos w słuchawce i nijak nie
    przypominał mi Buzdygana. Znieważam cię publicznie także poprzez
    twierdzenie, że nie potrafiłbyś skrzywdzić muchy, a nie tylko rozsmarować
    mojej gęby na betonie. Znieważam Cię publicznie również poprzez to, że nie
    znasz słowa "buc" jak i nie rozróżniasz zniesławienia i zniewagi, przy czym
    zarzucasz zniewagę, uprzednio pisząc o mnie per "szmata", no i dopuszczając
    się groźby karalnej.
    Znieważam cię, bucu ;P

    --
    Olgierd

  • 65. Data: 2003-07-21 15:43:43
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wielce Czcigodny wer w...@w...tnijto.pl popełnił następującą wiadomość
    > 3...@w...tnijto.pl:

    > Widzę, że muszę ;) Dzwonił do mnie, dziwny człowiek. Może jeszcze
    zadzwoni.

    A czego się spodziewałeś od podstarzałego kawalera.

  • 66. Data: 2003-07-21 15:45:47
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Olgierd wrote:
> [...]
    > zarzucasz zniewagę, uprzednio pisząc o mnie per "szmata", no i dopuszczając

    Szykowac killfile, teraz zacznie sie ofensywa :) Jakby powiedzial
    Owsiak, oj bedzie sie dzialo :)

    wer

    P.S. Swoja droga Arek jakos zrezygnowal z drazenia tematu prawa
    autorskiego, moze wsiasc na swojego konika, grozenie procesami :)

    I to chyba bedzie EOT

  • 67. Data: 2003-07-21 17:34:45
    Temat: Office XP OEM - licencja [EOT]
    Od: Artur <a...@j...net>

    Arnoldzie, ile razy groziles grupowiczom uszczerbkiem na zdrowiu?
    Moze bez owijania w bawelne napisze wprost: zachowujesz sie jak ostatnia
    łajza, tchorz, kanalia i podlec bowiem grozisz innym zamiast dokonac
    swoich czynow na mnie, osobie, ktorej podobno tak nienawidzisz jak
    nikogo innego. :-)
    Zrozum wreszcie, ze takie postepowanie jakie prezentujesz, bedzie
    sciagac szerokie grono twych 'wyznawcow', ktorzy beda demaskowac twoje
    paranoidalne zachowania z przeszlosci, a ktore to uczynki potwierdzaja,
    ze choroba ma swoja geneze duzo wczesniej niz kilkanascie dni.
    Wystarczajaco naobrazalem czy mam ci jeszcze w te mużycką gebe napluc
    zebys w koncu byl laskaw spelnic swoje grozby?

    A.

    PS. Buc udaje ze mnie nie czyta wiec jakby ktos byl laskaw zacytowac...
    :-)

  • 68. Data: 2003-07-21 20:29:06
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

> [...]

    > P.S. Swoja droga Arek jakos zrezygnowal z drazenia tematu prawa
    > autorskiego, moze wsiasc na swojego konika, grozenie procesami :)

    Mnie pozwie na sto milionów ;)
    Dzwoni na wszystkie możliwe telefony, łącznie 20 minut wisiał na słuchawce.
    Kto mu za to płaci? Opieka społeczna? ;P

    --
    Olgierd

  • 69. Data: 2003-07-21 20:32:44
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Artur a...@j...net popełnił następującą wiadomość
    4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A209210108F1C0@jplwant003.
    jasien.net:

    > PS. Buc udaje ze mnie nie czyta wiec jakby ktos byl laskaw
    > zacytowac... :-)

    Nie mów buc - Arnoldzik nie zna tego słowa ;) jeszcze pomyśli, że go
    znieważasz i zniesławiasz, i gotów naprawdę Ciebie pozwać albo cuś ;)
    Nadal nie mogę wyjść z podziwu, lubi facet (Arnoldzik) gadanie z obcym
    facetem przez telefon wieczorową porą... Jak mu dacie swoje numery telefonów
    to też zadzwoni i nie certolcie się z komórkowym, wszakże to on płaci ;) a
    jaki odjazd!

    --
    Olgierd

  • 70. Data: 2003-07-21 20:36:41
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

> [...]
    telefonów
    > to też zadzwoni i nie certolcie się z komórkowym, wszakże to on płaci ;) a

    Ja tu widzę niezły interes do zrobienia.
    Jutro zakładam sobie 0700 najdroższe jakie jest ...