  • 1. Data: 2004-01-13 15:04:54
    Temat: Oferta - doradztwo
    Od: "le Roi" <l...@p...pl>

    Swiadczę usługi doradztwa z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego i szeroko
    rozumianego prawa gospodarczego.
    Z uwagi na obecny stan zdrowia - jestem po wypadku - jestem do dyspozycji
    jedynie za posrednictwem srodków komunikacji bezposredniej na odleglosc.

    Posiadam paroletnie doswiadczenie, więc mysle, że na bardzo rozsadnych
    warunkach będę mógł pomóc niektórym osobom.

    mój e-mail - l...@p...pl
    numer GG - 382008
    tlen - leroi

    pozdrawiam i zapraszam.

    Dawid

  • 2. Data: 2004-01-13 15:13:34
    Temat: Re: Oferta - doradztwo
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "le Roi" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Swiadczę usługi doradztwa z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego i
    > [.....................]

    Czy Twój provider wie, że tak bezczelnie i po chamsku
    spamujesz na grupach usenetowych?.
    Wg. mnie nie jesteś godny zaufania jako człowiek
    (głupio_chytry spamer), nie mówiąc już o Tobie
    jako prawniku. (w tym zestawieniu)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...,a administratorów z freebsd.kie.pl, będę prosił o wyjaśnienie, odnośnie

  • 3. Data: 2004-01-13 15:30:24
    Od: "le Roi" <l...@p...pl>

> [...]
    > spamujesz na grupach usenetowych?.
    > Wg. mnie nie jesteś godny zaufania jako człowiek
    > (głupio_chytry spamer), nie mówiąc już o Tobie

    no coz, szybko oceniasz ludzi. Ciebie nie bede ocenial, bo daleki jestem od
    takiego podjescia do ludzi.
    jedynie informuje ze moge w czyms pomoc - bo mysle ze moge pomoc. jak nie
    chcesz, mozesz nie czytac moich postow. mozesz ich nie otwierac i nie bedzie
    Cie bolec to co tam jest napisane i nie otrzymasz zadnej niechcianej
    informacji.

    pozdrawiam
    Dawid

  • 4. Data: 2004-01-13 15:35:47
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    > no coz, szybko oceniasz ludzi. Ciebie nie bede ocenial, bo daleki
    > jestem od takiego podjescia do ludzi.

    Mój błąd w ocenie polega na tym, że pominąłem - *butny*

    > jedynie informuje ze moge w czyms pomoc - bo mysle ze moge pomoc. jak
    > nie chcesz, mozesz nie czytac moich postow.

    Ta "informacja" jest *komercyjną reklamą Twoich usług* .

    >mozesz ich nie otwierac i
    > nie bedzie Cie bolec to co tam jest napisane i nie otrzymasz zadnej
    > niechcianej informacji.

    Nie rozśmieszaj mnie. Twierdzisz iż gdy nie otworzę tego spamu
    to będzie znaczyć, że go nie otrzymałem?, ciekawe.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    O niektórych mówią, że myślą, a oni się tylko namyślają.

  • 5. Data: 2004-01-13 16:03:14
    Od: "le Roi" <l...@p...pl>

    jedynie z uwagi na uczciwosc informuje, ze jesli sie czyms zajme to za jakas
    tam kwote - zeby nie bylo watpliwosci, ze o czyms nie wspominalem. charakter
    tej grupy polega na tym, ze ktos ma problem, ktos inny pomaga. czasem sie
    pomaga bez oplat, czasem czesciowo bez oplat, a czasem, gdy powazniejsza
    sprawa, po prostu za jakims wynagrodzeniem. o to tylko chodzi. o pelna
    informacje.

    przy okazji, ja nie mam ochoty otrzymywac informacij od Ciebie a jednak je
    dostaje. czyli to jest spam?

    pozdrawiam
    Dawid

  • 6. Data: 2004-01-13 16:38:02
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > Posiadam paroletnie doswiadczenie, więc mysle, że na bardzo rozsadnych
    > warunkach będę mógł pomóc niektórym osobom.

    Kurdelebele .... Dawidzie
    ale sam rozumiesz, ze Cię nie znam
    Sugeruję ... może najpierw daj się poznać w swoich śmiałych wystąpieniach i
    nowatorskich sposobach postrzegania prawa, w tym prawa pracy, prawa
    cywilnego i szeroko rozumianego prawa gospodarczego, udowodnisz tym m.in.
    paroletnie doświadczenie a wtedy, jestem przekonany, że nie zabraknie Ci
    klientów na bardzo rozsądnych warunkach będziesz mógł pomóc niektórym
    osobom.

    Czyli wg mnie rozpocząłeś z zupy strony .... ale wszystko przed Tobą,
    piszzzzzzzzz.

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2004-01-13 17:09:01
    Od: "le Roi" <l...@p...pl>

    Oczywiscie fart, przeciez ja nie kaze wszystkim przyjac do wiadomosci ze
    jestem dobry :)
    tylko o czyms informuje. to wszystko. wiadomo, ze z czasem - jesli w ogole -
    cos sie potwierdzi, albo i nie.

    pozdrawiam
    Dawid

  • 8. Data: 2004-01-13 17:12:44
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    > jedynie z uwagi na uczciwosc informuje,

    Nikt *uczciwy* , a szczególnie *prawnik* nie omija
    prawa wysyłając komercyjne ogłoszenia na grupy
    usenetowe.

> [...]
    > oplat, a czasem, gdy powazniejsza sprawa, po prostu za jakims
    > wynagrodzeniem. o to tylko chodzi. o pelna informacje.

    To jest zbedna informacja bo jakby powiedziała moja córka,
    "każdy dureń wie", że pod, cytuję - "Posiadam paroletnie doswiadczenie,
    więc mysle, że na bardzo rozsadnych warunkach będę mógł pomóc
    niektórym osobom.", koniec cytatu, kryje się *kasa* . Chcesz to
    robić za pieniądze, ale ogłaszać się chcesz za darmo!?.

    > przy okazji, ja nie mam ochoty otrzymywac informacij od Ciebie a jednak
    > je dostaje. czyli to jest spam?

    Cóż z Ciebie za prawnik skoro nawet nie wiesz co to jest spam!?.

    Elektroniczna wiadomość jest spamem, JEŻELI

    (1) Treść i kontekst wiadomości są niezależne od tożsamości odbiorcy,
    ponieważ ta sama treść może być skierowana do wielu innych
    potencjalnych odbiorców.
    (2) Jej odbiorca nie wyraził uprzedniej, możliwej do weryfikacji,
    zamierzonej, wyraźnej i zawsze odwoływalnej zgody na otrzymanie
    tej wiadomości.
    (3) Treść wiadomości daje odbiorcy podstawę do przypuszczeń, iż
    nadawca wskutek jej wysłania może odnieść korzyści
    nieproporcjonalne w stosunku do korzyści odbiorcy wynikających
    z jej odebrania.

    Więcej na ten temat poczytaj tu:
    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie zawsze mów co wiesz, ale zawsze wiedz co mówisz."

  • 9. Data: 2004-01-13 18:05:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "le Roi" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    jeżeli jesteś prawnikiem, jak twierdzisz, to powinieneś doskonale
    wiedzieć, że wysyłając tę niezamówioną raczej przez nikogo z grupy reklamę
    popełniasz wykroczenie. Jeśli tego nie wiesz, to dyskredytujesz się jako
    prawnik. jeśli wiesz i mimo wszystko to robisz, to jeszcze gorzej z czego
    chyba zdajesz sobie sprawę.

  • 10. Data: 2004-01-13 22:05:25
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > Oczywiscie fart, przeciez ja nie kaze wszystkim przyjac do wiadomosci ze
    > jestem dobry :)

    Sugestia - zacznij udzielac porad na grupie, w podpisie umieszczaj
    informacje o swoich uslugach i zachecaj do konsultacji na priv. Wiele razy
    spotkalem sie z czyms takim na innych grupach i musze przyznac, ze taka
    forma reklamy jest b. dobra.

    pozdrawiam
    Merlin

    --